וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין סיכמה עם המשטרה: חקירת השחקנים לא תתבצע עם הנחיתה

27.7.2008 / 12:29

הקבוצה תנחת לפנות בוקר בנתב"ג. פרדי דוד על מצב הקבוצה: "לא נתפרק כל כך מהר". בורטי עשוי לעזוב, חלוצים מברזיל וגאנה בדרך

עומר רפאל

תקציר המשחק באדיבות ערוץ הספורט

בצל ההדחה מאירופה, בני סכנין אמורה לנחות הלילה (בין ראשון לשני) בנמל התעופה בן גוריון, בשעה שלוש וחצי לפנות בוקר. בקבוצה טוענים כי הגיעו לסיכום עם המשטרה לפיו השחקנים לא ייחקרו עם הנחיתה של המטוס בישראל, אלא יחזרו לבתיהם ויוזמנו לחקירה מספר ימים אחר כך על מנת להתארגן.

מנהל הקבוצה, חסן אבו סלאח, אישר את הפרטים: "סיכמנו עם המשטרה שהשחקנים יגיעו לארץ וייחקרו כעבור מספר ימים. השחקנים חתמו על מסמך שהם מתחייבים לחזור לחקירה וכך ייעשה. בכל מקרה, לעניין הפרשה, לדעתי מדובר בשקר אחד גדול. אני לא מאמין שאדם ששם בתיקו מוצרים הוא גנב, אלא התכוון לשלם עליהם. אם הייתי בסופרמרקט ושמתי דברים בעגלה, אף אחד לא יכול להאשים אותי בגניבה. סכנין תגיע לארץ, השחקנים ייחקרו וכל הפרשה תעמוד מאחורינו".

דובר מחוז מרכז של המשטרה, שלומי שגיא, אישר את הידיעה ואמר: "זימון שחקני הקבוצה לחקירה יהיה תוך תיאום עם הנהלת הקבוצה. השחקנים יחזרו לבתיהם ובשלב מאוחר יותר ייחקרו".

המאמן פרדי דוד התייחס הבוקר להפסד אמש, מול דפורטיבו לה קורוניה (1:0): "אני חש מעט אכזבה שהסתיימה לנו העונה האירופאית, אבל נהנינו ולמדנו. נתקן את מה שצריך. אנחנו ממשיכים בתקופת הכנה ואני מרוצה. אני לא יכול להיות מרוצה מכך שאנחנו מפסידים".

לא חששתם שתתפרקו?

"לסכנין יש קבוצה חזקה מנטלית, לא נתפרק כל כך מהר, גם בארץ לא התפרקנו אחרי שהובילו עלינו במשחקי ההכנה, ובטח לא עכשיו".

אבו סלאח הוסיף: "במחצית הראשונה לא טובים, בשנייה שלטנו במשחק. היינו שווים לפחות שער אחד וחבל שלא הבקענו. שיחקנו מול יותר מ-12 אלף צופים ועמדנו טוב על המגרש. אם אתה לא מבקיע, אתה סופג".

הקבוצה לא מצאה הבוקר מקומות בטיסה למדריד ועל כן השחקנים יצאו לנסיעה שאורכה כשבע שעות באוטובוס. על כך אמרו בקבוצה: "לא תיכננו את מועד החזרה מראש. לא נורא". בסכנין שוקלים לשחרר את החלוץ ברנארד בורטי. ההחלטה תתקבל בארץ, לאחר שיחה בין מאזן גנאים לדוד. מחר אמורים להגיע למבחנים בארץ שני חלוצים מברזיל וגאנה. אחד מהם עשוי להחליף את בורטי במידה ואכן יוחלט על שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully