וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: בנאיני ורוזן לא הורשו להתאמן

27.7.2008 / 8:50

החלוץ הגנאי ממשיך לתרץ ויעבור בדיקות. הקשר ערך שיחת הבהרה עם המנכ"ל צפריר, זלצר נוסע להרצות בגרמניה על משחקי היורו

בהפועל פתח תקוה אין רגע דל: החלוץ הגנאי עמנואל אוסיי בנאיני שנחת אתמול הודיע הבוקר (ראשון) לראשי הקבוצה שהוא סובל ממתיחה בשריר, בפתח תקוה הודיעו לו שיעבור בדיקות רפואיות במהלך הבוקר, ולאחר שהתגלה שהוא אכן סובל ממתיחה, נאסר עליו להתאמן.

מוקדם יותר התבקש בנאיני, שלא הגיע בטיסה הקודמת ארצה כפי שסוכם עימו, ליידע את ראשי המועדון לגבי עתידו של הבלם הגנאי ג'ון בויה, שלא היה בטיסה. בנאיני שוחח עם בויה שהשיב לו: "תאמר שיש לי בעיות בבית. אגיע בשבוע הבא". עם זאת, היום דיווחו כלי תקשורת בגאנה שבויה יתחיל להיבחן בראן הצרפתית, שמחפשת מחליף לג'ון מנסה שנמכר לליון. בדיווחים נכתב כי בפני בויה עומדת גם ההצעה מפתח תקוה.

הקשר יוסי רוזן התייחס לידיעה בוואלה! ספורט לפיה המועדון יבקש לקצץ בשכרו. רוזן לא מתכוון לאשר קיצוץ בשכרו ומבקש לכבד את חוזהו. גם החלוץ אחמד קאסום לא יסכים לקיצוץ. במצב כזה, עשויים השניים לעזוב. הבוקר לא הורשה רוזן להתאמן עם הקבוצה, ונדרש לספק הסברים בעקבות סירובו לקצץ בשכרו, ודברים שהשמיע הבוקר כנגד המועדון. לאחר פגישה עם המנכ"ל אפי צפריר, הורשה רוזן לחזור לאימונים.

החלוץ יעקב ארליך ביקש לעזוב את הקבוצה לאחר שהובהר לו על ידי הצוות המקצועי שלא יוכל לקבל קרדיט רחב מהמאמן אלי מחפוד. לארליך נאמר: "יש כאן שחקנים צעירים והם יקבלו את הבמה לפניך". ארליך השיב כי במצב העניינים הנתון הוא מבקש לעזוב. הקשר יניב דוד, שלא יצא עם הקבוצה למחנה האימון בבולגריה, חתם לעונה אחת בעירוני ראשון לציון.

מחר (שני) ייצאו השחקנים לאימון כושר מפרך על שפת הים, בהתאם לתוכנית מקצועית של המנהל המקצועי זאב זלצר ומחפוד. ביום שישי יתקיים כנראה משחק אימון במקום מחזור גביע הטוטו שנכון להרגע מבוטל.

זלצר ימריא היום לכנס בן שלושה ימים, במהלכו ינתח בפני אנשי כדורגל בכירים מאירופה את משחקי היורו. בכנס ישתתפו מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לב, ומאמן וולפסבורג, פליקס מגאת'. זלצר ינתח את נושא הכושר גופני, הטכניקה, הטקטיקה קבוצתית והאישית של השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully