וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי בספק לוויסלה קרקוב

אסף שקד

26.7.2008 / 22:21

השחקן החדש ישן של בית"ר ירושלים נפצע במשחק האימון מול מכבי הרצליה ושיתופו במוקדמות ליגת האלופות מוטל בספק

לאחר הניצחון אמש, 0:5 מול מכבי הרצליה, ערכה בית"ר ירושלים היום (שבת) אימון ערב כהמשך ישיר להכנות לקראת המשחק ביום רביעי מול ויסלה קרקוב. הבשורה הלא טובה הגיעה מכיוונו של ברק יצחקי, שנמצא בספק למשחק מול קרקוב. ה"רכש" החדש של בית"ר ירושלים נכנס אמש למחצית השנייה מול מכבי הרצליה וכעבור רבע שעה נפצע בקרסולו. תחילה חשבו בקבוצה כי הפציעה לא חמורה ושהשחקן יוכל לחזור לאימונים כבר היום, אך השחקן שהגיע היום בערב לבית וגן עבר סדרת טיפולים ולא ערך אימון עם הקבוצה.

המכה שספג יצחקי גרמה לנפיחות גדולה מאוד באזור הקרסול, דבר שימנע ממנו להתאמן, ככל הנראה, גם מחר ובצוות המקצועי חוששים כי השחקן, שהוחזר בין היתר עבור משימת ליגת האלופות, יאלץ להחמיץ את המשחק ביום רביעי. ללא קשר לפציעה, יצחק שום, מאמן בית"ר ירושלים, לא התכוון לפתוח עם יצחקי בהרכב וזאת לאור העובדה שהשחקן החמיץ את מחנות האימונים שערכה הקבוצה בשוויץ ובהולנד. התכנון היה להכניס את השחקן במהלך המשחק אולם נראה כי תוכנית זו לא תצא לפועל.

שום עדיין מתלבט לגבי שתי עמדות על המגרש. עמדת הקשר השמאלי עלייה מתחרים מיכאל זנדברג ודאריו פרננדס ועמדת החלוץ השני לצידו של סבסטיאן אבראו עלייה מתחרים טוטו תמוז ועמית בן שושן. באגף השמאלי זכו עד כה זנדברג ופרננדז לקרדיט זהה במהלך מחנות האימונים כשהישראלי הציג יכולת טובה מאוד במחצית בה שיחק מול מכבי הרצליה. מנגד, פרננדז נמצא בכושר הטוב ביותר בקבוצה ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הוא יהיה בין ה-11 מול הפולנים. בחוד זכה עד כה טוטו תמוז לעדיפות ברורה על עמית בן שושן ואף פתח בהרכב בכל המשחקים שקיימה עד כה בית"ר ירושלים, אך למרות זאת הוא עדיין לא מצא את הרשת. מנגד עמית בן שושן נכנס מול הרצליה למחצית השנייה, כבש שלושער והראה למאמנו כי יש אלטרנטיבות בחוד. התחרות בין השניים תהיה צמודה עד לאימון המסכם, אך ההערכה היא כי תמוז, שנמצא בכושר טוב מאוד, יהיה זה שישחק לצידו של אבראו.

כל הכרטיסים למשחק אזלו במהלך סוף השבוע וקופות האצטדיון ימשיכו להיות פתוחות עד ליום המשחק בין השעות 10 בבוקר עד ל-6 בערב. ביום המשחק עצמו יפתחו הקופות אך ורק לחלוקת כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully