וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: משאגו יקבל הודעה על שחרורו

26.7.2008 / 21:26

החלוץ מדרא"פ שוב לא הרשים, הפעם ב-0:0 מול סלביה סופיה. רנספורד הניגרי יגיע כנראה למבחנים בארץ. קטן: "בכל יום אנחנו מתחברים יותר"

מכבי חיפה סיימה את משחק האימון שלה מול סלביה סופיה הבולגרית בתיקו 0:0. במשחק המשיכו להיבחן שני החלוצים, ריקארדו (ז'וז'ה פרננדו) הברזילאי וקלטגו משאגו הדרום אפריקאי. חיפה פתחה עם הרכב כמעט זהה לזה שבו שיחקה מול ראד בלגרד (1:1), למעט שינוי אחד בהתקפה: משאגו עלה על חשבון ת'מבינקוסי פנטאני, שנעדר בגלל פציעה. בקבוצה מדווחים שיניב קטן היה פעיל מאוד במשחק ומעורב ברוב האירועים של חיפה במשחק. גם השילוב בין דקל קינן לליאוניד קרופניק בהגנה היה טוב.

משאגו לא הרשים את אלישע לוי שישחרר אותו במהלך השבוע. גורם בקבוצה אמר לאחר המשחק: "הוא לא חלוץ שיכול להרים את חיפה". ריקארדו נכנס במחצית השניה במקומו של שלומי ארבייטמן, הגיע למצב אחד ולא השכיל לכבוש. שי מימון, שהחליף את קרופניק במחצית, הפגין גם הוא תיאום עם קינן. נראה שהתחרות בין השניים גוברת לקראת תחילת העונה והבלם הצעיר לא יוותר בקלות על הזכות לקבל את חולצת ההרכב. משאגו, אגב, יצא עשרים דקות לסיום המשחק החוצה בטענה שמתח שריר. גם ליאור רפאלוב סבל ממתיחה בשריר והוא יצא במחצית. את רפאלוב החליף גוסטבו בוקולי שממשיך להיכנס לכושר משחק בצורה הדרגתית.

הקפטן יניב קטן סיכם את המשחק בקצרה: "שיחקנו טוב, היו לנו מספר מצבי הבקעה אותם לא ניצלנו והכי חשוב, בכל יום אנחנו מתחברים יותר. ברור שהעייפות המצטברת משפיעה, אבל אנחנו לא מרפים ועובדים קשה כדי להיות מוכנים בצורה המקסימלית לקראת המטרות שבדרך. המחנה הנוכחי חיובי. למרות ש'קורעים' אותנו באימונים, אני מרוצה".

בתוך כך, החלוץ הניגרי אוסי ראנספורד שהיה אמור להגיע למבחנים בארץ ולא עשה זאת, צפוי להגיע למבחנים בחיפה לאחר המחנה. שחקני נבחרת הנוער, מוחמד גדיר, אייל גולסה, וישראל זגורי, המריאו לטורניר גביע החלב בצפון אירלנד ונעדרו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully