וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדר ברמן הביסה את את מכבי נתניה

אייל בן יעקב

26.7.2008 / 20:55

השחקנים של מתיאוס כשלו במשחק מול הקבוצה המצוינת מגרמניה והפסידו 3:0. צפו בתקציר המשחק ובשערים של הגרמנים

יותם רונן

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 5+ לייב

מכבי נתניה סיימה הערב (שבת) את מחנה האימון באוסטריה עם טעם רע. לאחר שאיכזבו בכל המשחקים במחנה האימון, ובמיוחד במשחק מול סט. פאולי מהליגה השנייה בגרמניה (הפסד 3:1), קיוו לותר מתיאוס ושחקניו להשיג תוצאה יפה דווקא במשחק מול ורדר ברמן המצוינת מהבונדסליגה. אולם הציפיות לא תאמו את היכולת החלשה שהציגו שחקני הקבוצה ואלו יחזרו לישראל לאחר הפסד 3:0.

הגרמנים עלו ליתרון ראשון כבר בדקה ה-17 כשמרקוס רוזנברג בעט כדור מדוייק אל פינת השער של לירן שטראובר. בדקה ה-25 זה כבר היה 0:2. הוגו אלמיידה נגח היטב כדור גובה שהוגבה אל עבר רחבת נתניה ושטראובר, שהצליח רק להדוף את הכדור אל רגליו של הפורטוגלי, הוציא כדור נוסף מהרשת. בדקה ה-33 נשרק לטובת הגרמנים כדור עונשין מ-11 מטרים. שטראובר הצליח להדוף בצורה מצוינת את הכדור שנבעט לעברו, אולם השופט הצביע על כדור חוזר לאחר ששחקן של נתניה נכנס לרחבה מוקדם מן המותר. בבעיטה החוזרת דייק דניאל ינסן וקבע את תוצאת המחצית 0:3 לברמן.

אל המחצית השנייה עלתה ורדר ברמן מנומנמת מעט ולמרות זאת לא הצליחו שחקני מכבי נתניה לסכן במיוחד את השער של הגרמנים. בעשר הדקות האחרונות הצליחו שחקני נתניה להגיע למספר הזדמנויות אולם יכולת לא משכנעת של קיויו וטאזמטה השאירה את הרשת הגרמנית נטועה במקומה.

"צריך לסכם את כל המחנה, ולא רק את המשחק הזה", אמר בסיום השוער לירן שטראובר. "זה היה מבחן קשה, שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בגרמניה, אבל עדיף משחק כזה, מאשר לשחק נגד סנדרלים ולנצח 0:3. לאט לאט הכול יתחיל להתייצב, העומס ירד וניכנס לקצב".

* ביום שישי הקרוב תתקיים הגרלת משחקי שלב המוקדמות השני בגביע אופ"א בו תיטול חלק נתניה. הקבוצה אינה מדורגת, והיריבות הפונציאליות שלה בהגרלה (הקבוצות המדורגות) הן: דפורטיבו לה קורוניה (ספרד), בשיקטש (טורקיה), בראגה (פורטוגל), א.א.ק אתונה, אריס סלוניקי (יוון), נאפולי (איטליה), הכוכב האדום בלגרד (סרביה), פ.ס.ואסלוי (רומניה), לוקמוטיב סופיה, ליטקס לובץ' וצ'רנו מורה וארנה (בולגריה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully