וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשבים סיכויים

26.7.2008 / 16:05

השבוע מעלים הילוך במשחקי מוקדמות ליגת האלופות, ומלבד משחקה של בית"ר נערכים 13 משחקים נוספים. הנה ההערכות לגבי זהות המנצחות

באמצע השבוע הקבוצות השונות יעלו הילוך בליגת האלופות כשישחקו בסיבוב המוקדמות השני. אנחנו ננסה לשים את האצבע על המשחקים שבהם עשויה ליפול הפתעה, עם הערכת הסיכויים של כל אחת מהקבוצות. ידוע שבשלב הזה לא מעט קבוצות מגיעות פייבוריטיות בצורה מובהקת, אך דווקא במשחקים מסוימים הפערים הם אינם כה גדולים והפתעה בהחלט יכולה להיראות, למשל כמו במשחק בין בית"ר ירושלים לויסלה קרקוב. אז בואו נתחיל:

אוניברסיטטה (אזרבייג'אן) – פרטיזן (סרביה). כמובן שפרטיזן המנוסה מגיעה עדיפה למשחק והסיכויים שהנציגה מאזרבייג'אן תעקוץ נמוכים. מסקנה: לא תהיה הפתעה (2).

דרוגהדה יונייטד (אירלנד) – דינמו קייב (אוקראינה). גם כאן הסיכויים שדרוגהדה, שמדורגת חמישית בליגה האירית, תצליח להפתיע את הקבוצה האוקראינית המנוסה, שהגיעה בשנה שעברה לשלב הבתים, הם נמוכים. מסקנה: לא תהיה הפתעה (2).

בראן (נורבגיה) – ונטספילס (לטביה). בראן פוגשת קבוצה מעט אלמונית. אחרי שבעונה שעברה שיחקה באופ"א ונעצרה בשלב הנוקאאוט הראשון, היא רוצה להגיע רחוק ולא ונטספילס תהיה זו שתהרוס לה. מסקנה: לא תהיה הפתעה (1)

טמפרה יונייטד (פינלנד) – ארטמדיה פטרזלקה (סלובקיה). בניגוד לשלושת המשחקים הראשונים, כאן בהחלט הולך להיות צמוד. שתי הקבוצות הן פחות או יותר באותה הרמה. הליגה בסלובקיה התחילה רק עכשיו, בעוד בפינלנד טמפרה ממוקמת נמוך בליגה. מסקנה: משחק שקול (איקס)

שריף טיראספול (מולדובה) – ספרטה רוטרדם (הולנד). חבל על הזמן. ספרטה רוטרדאם הרבה יותר טובה מהיריבה שלה ואמורה לנצח. מסקנה: לא תהיה הפתעה (2)

אלבורג (דנמרק) – מודריצה (בוסניה). עוד משחק שבו הבדלי הרמות בולטים מאוד. אלבורג הדנית פתחה לא מזמן את הליגה ולפחות בבית היא לא אמורה להתקשות. מסקנה: לא תהיה הפתעה (1)

פנרבחצ'ה (טורקיה) – בודאפשט (הונגריה). הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות הם כל כך בולטים ופנרבח'ה תנצח. מסקנה: לא תהיה הפתעה (1)

גטבורג (שבדיה) – באזל (שוויץ). מדובר בקבוצות שדומות מאוד האחת לשנייה. אמור להסתמן משחק מסקרן וכל תוצאה בו היא אפשרית, כמו גם זהות העולה לשלב הבא. מסקנה: משחק שקול (2)

אנדרלכט (בלגיה) – באטה בוריסוב (בלארוס). אחד המשחקים הכי פחות שקולים שיכולים להיות בסיבוב הזה. אנדרלכט בבית אמורה לחגוג פתיחת עונה מצוינת. מסקנה: לא תהיה הפתעה (1)

אנורתוזיס (קפריסין) – ראפיד וינה (אוסטריה). המפגש בין שתי הקבוצות אמור להיות צמוד וכל אחת מהקבוצות עשויה למצוא את עצמה בסיבוב המוקדמות השלישי. בינתיים ראפיד וינה מגמגמת בליגה האוסטרית, אך למפגש הזה היא תבוא מוכנה. מסקנה: משחק שקול (1)

ריינג'רס (סקוטלנד) – קאונאס (לטביה). משחק שבו השליטה של ריינג'רס היא מוחלטת. מסקנה: לא תהיה הפתעה (1)

פנאתינייקוס (יוון) – דינמו טביליסי (גיארוגיה). משחק נוסף שבו פנאתינייקוס אמורה לדרוס את היריבה שעומדת מולה, בטח כשמדובר במשחק ביתי. מסקנה: לא תהיה הפתעה (1)

דומז'אלה (סלובניה) – דינמו זאגרב (קרואטיה). למרות היתרון של דינמו זאגרב, לא מן הנמנע שדווקא כאן תגיע סוג של הפתעה. דומז'אלה, שאוהדי הפועל תל אביב ואשדוד מכירים היטב, עשויה לכפות תיקו. מסקנה: משחק שקול (איקס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully