וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ליפול באינטרטוטו

26.7.2008 / 15:59

שטוטגרט הפסידה במשחק הראשון לסאטורן וכעת היא חולמת על נקמה. הנה מספר טיפים ממשחקי השבוע שיכולים להכניס לכם כמה מזומנים לכיס

טור מספר 1, 3 משחקים, יחס 6.311 (100 ש"ח יניבו 631 ש"ח)

משחק מספר 1: פ.ק. מוסקבה – לוקומוטיב מוסקבה. על אף שהיא מדורגת במקום הרביעי, לוקומוטיב לא משחקת טוב בחוץ. בחמשת המשחקים האחרונים היא לא ניצחה (סיימה שלוש פעמים בתיקו ופעמיים הפסידה). אלא שפ.ק. מוסקבה חלשה מאוד בבית ועדיין לא השיגה בו ניצחון. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.75)

משחק מספר 3: רוזנבורג – נאק ברדה. אחרי שהקבוצה ההולנדית ניצחה 0:1 במשחק הראשון, היא תנסה להשלים את העבודה כעת בנורבגיה. למרות זאת, רוזנבורג כבר הוכיחה לנו, הישראלים, שהיא קבוצה לא צפויה, ולנו נראה שהיא הולכת לנצח בדרך לגביע אופ"א. ההימור: 1 (1.7)

משחק מספר 23: שטוטגארט – סאטורן. אלופת גרמניה מלפני שנתיים נעקצה בסיבוב הקודם וסיימה עם הפסד 1:0, אולי משאננות, אך הפעם היא לא תעשה הנחות ליריבתה הרוסית, שלפחות על פי הליגה משחקת רע מאוד בחוץ ואין לה יותר מידי מה למכור. ההימור: 1 (1.35)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.285 (100 ש"ח יניבו 1,229)

משחק מספר 65: ארהוס – הורסנס. הליגה הדנית נפתחה בסערה. ארהוס נכנעה במחזור האחרון 3:1 מול ראנדרס בעוד הורסנס ניצחה 0:2 את סונדריסקה. מדובר בשתיים מהקבוצות הלא גדולות של דנמרק ובכל מקרה הולך להיות משחק צמוד שיסתיים ללא הכרעה. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 68: ולרנגה - טרומסו. טרומסו מוכיחה עד כה יציבות בנורבגיה כשהיא במקום השלישי. באמצע השבוע שתי הקבוצות נפגשו בשמינית גמר הגביע, אך המשחק הסתיים ללא הכרעה. כעת, על אף הנחיתות בטבלה, ולרנגה אמורה להשלים ניצחון. ההימור: 1 (1.75)

משחק מספר 76: אורברו – האמרבי. האורחת משחקת מצוין במחזורים האחרונים ובעקבות זאת היא עלתה למקום הרביעי בטבלה של הליגה השבדית. עם שלושה ניצחונות רצופים, האמרבי הפעם תיעצר מול הקבוצה, שמסתמן שתילחם על חייה העונה. ההימור: איקס (2.7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully