וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אישור לדבר עם פארב

26.7.2008 / 11:17

גרין ביי אישרה לג'טס ולטמפה ביי לנהל מו"מ עם הקוורטרבק, שמתכונן להגיע למחנה האימונים של הקבוצה. דאלאס שיחררה את גלן

לאחר שביום שישי הודיעו בגרין ביי כי תליית חולצתו של ברט פארב במשחק הפתיחה של העונה מול מינסוטה צפויה להידחות, הפאקרס נתנו לניו יורק ג'טס ולטמפה ביי באקנירס אישור לנהל מו"מ עם הקוורטרבק. פארב עצמו אמר לטד תומפסון, ה-GM של גרין ביי, כי הוא מתכוון להגיע לאימוני פתיחת העונה של הקבוצה במהלך סוף השבוע. ב-NFL לא צפויים להתנגד לחזרתו של פארב למגרשים, אם כי היא תלווה בקצת בירוקרטיה ומילוי טפסים משום שהוא כבר הצהיר על פרישה. ועם זאת, מעבר של פארב אינו בטוח, כי הפאקרס דורשים בחירת דראפט ראשונה, מחיר שנחשב לגבוה, גם אם מדובר בשחקן בקליבר של פארב.

מאמן הג'טס אריק מאנג'יני אמר כי הוא מרוצה משני הקוורטרבקים שלו, צ'אד פנינגטון וקלן קלמנס. פני עצמו היה דיפלומטי: "כשיש שחקן חופשי שמסתובב בחוץ, כל מועדון צריך לעקוב אחריו, נקודה. העבודה של המאמן והצוות המקצועי היא להפוך את הקבוצה לטובה יותר".

דאלאס שיחררה את התופס הותיק טרי גלן, שסירב לחתום על סעיף שמשחרר את הקבוצה מהתחייבויות כלפיו אם ייפצע. גלן החמיץ את מרבית העונה שעברה בגלל פציעה בברכו. ועם זאת, בעלי הקבוצה ג'רי ג'ונס רמז כי הדרך לחזרתו של התופס בן ה-34 פתוחה אם לא יילקח על ידי קבוצה אחרת והתופסים הצעירים של הקבוצה יאכזבו במחנה טרום העונה.

סכסוך בין הראמס לרץ האחורי סטיבן ג'קסון. השחקן לא הודיע על היעדרותו מיום הפתיחה של מחנה האימונים ולא הגיע אליו. הוא צפוי להיקנס. ג'קסון נכנס לשנתו האחרונה בחוזה, ובקבוצה מסרו: "כל עוד הוא לא מגיע, לא ננהל עמו משא ומתן". גם פלקסיקו בורס, התופס של הג'איינטס, עושה ברוגז ולא הצטרף לחבריו. מי שכן הגיע למחנה האימונים של קבוצתו הוא דווין הסטר, שרוצה חוזה משופץ בשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully