וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובה וול דאן

26.7.2008 / 12:15

ג'ובה צ'מברליין חיסל במשחק מבריק את הרד סוקס, היאנקיז ניצחו בפנוויי 0:1. הוייט סוקס בורחים במרכז, המטס מפעילים מבערים

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 1:0

במת פנוויי פארק כולה הייתה מוקדשת ומוכנה לג'ובה צ'מברליין. מי שמיועד לסחוב את היאנקיז על הגב שלו בעשור הקרוב עבר את טבילת האש הראשונה שלו באיצטדיון הכי שונא-יאנקיז ביקום. הוא עירבב, טיגן, רקח, פוצץ על הדרך את הנמסיס שלו קווין יוקיליס, ולסיום נעזר בגדול הקלוזרים בהיסטוריה כדי לרשום את אחת ההופעות הדומיננטיות שרשם מגיש של היאנקיז בפנוויי פארק בשנים האחרונות - שבעה אינינגים, שלוש חבטות בלבד, תשעה חישמולים וניצחון. לאחר שצ'מברליין יצא נכנס קייל פרנסוורת' באינינג השמיני, העלה שני שחקנים על הבסיסים ופינה את מקומו למריאנו ריברה, שעם שמירה מבריקה של חמישה אאוטים ושלוש הכשות שימר את הניצחון. הריצה היחידה של היאנקיז נרשמה באינינג השלישי מסינגל של ג'ייסון ג'יאמבי על ג'וש בקט (שבעה ושישה). היאנקיז צימקו את הפיגור מבוסטון לשני משחקים בלבד ועדיין רחוקים שלושה מטמפה ביי.

במהלך המשחק נודע על עסקת טרייד של היאנקיז עם פיטסבורג. הפסים שלחו לפייראטס ארבעה שחקנים, בהם המגיש ראס אולנדורף ועוד שלושה שחקני מיינורס, וקיבלו את האאוטפילדר קסאווייר ניידי והמגיש המחליף דמאסו מארטה. השחקן המעניין בין הפרוספקטים ששלחה ניו יורק הוא האאוטפילדר חוזה טבאת'ה. עם צירופו של ניידי בן ה-30 (108 חבטות, 13 הומראנס, 57 הכנסות רצים ו-33 אחוזי חבטה העונה), ירדה ניו יורק מספקולציית בארי בונדס.

AL: אמר דיי לדטרויט

דטרויט - שיקגו וייט סוקס 6:5

הסדרה הזו יכולה להחזיר את הטייגרס חזק לתמונת המאבק ב-AL, ולפחות עד לאינינג התשיעי נראה היה שהם ממשיכים במומנטום. אבל אז ירה ג'רמיין דיי להומר בן שתי ריצות על טוד ג'ונס, הגרביים, שכבר היו בפיגור 4:1, השוו ל-4:4 ונקלעו שוב לפיגור מהומר של קרלוס גיין, עלו ליתרון ובובי "שבת הוא יום טוב לארוחת שחיתות. בעצם, כל יום הוא יום טוב לארוחת שחיתות" ג'נקס שמר בפעם ה-20 העונה. די ג'יי קראסקו עם הניצחון, ג'ונס עם ההפסד.


בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 6:5

קווין מילאר חבט לשני הומרים בבולטימור, אחד מהם על פרנסיסקו רודריגז באינינג התשיעי, אבל קיי-רוד נכנס ביתרון בן שתי ריצות ויצא עם יתרון של אחת. המשמעות - שמירה מספר 43 העונה, אותה רכש באמצעות עוד הופעה טובה של ג'ו סונדרס (6.2 אינינגים) והומרים של קייסי קוצ'מן וחואן ריברה. בריאן בורס עם ההפסד.


קנזס סיטי - טמפה ביי 5:3

בעוד היאנקיז שועטים קדימה, הרייז עשו את המוטל עליהם עם ניצחון על בריאן בניסטר והרויאלס. קרלוס פניה חבט להומר והכניס שני ריביז, אדווין ג'קסון זכה בניצחון וטרוי פרסיבל סיפק את השמירה. בילי באטלר, רוס גלואד וג'ון באק עם הומרים לרויאלס.


קליבלנד - מינסוטה 4:5

בעוד לוייט סוקס היה מזל, עזרה להם קליבלנד להגדיל את הפער ל-3.5 משחקים על מינסוטה עם חמש ריצות בתוך שני אינינגים על ליבאן הרננדז. קליף לי ממשיך לאחוז במרבית המניות לסיי יאנג, כשעם שמונה אינינגים ועשרה טיגונים רשם ניצחון מספר 14 העונה. ה-ERA שלו עומד על 2.29. פרנקלין גוטיירז עם הומר לקליבלנד, ג'סטין מורנו עם אחד לטווינס.


טורונטו - סיאטל 4:5

הבלו ג'ייז ממשיכים לשמור על קשר עין, גם אם רחוק, מהמקום הראשון ומשמרים את פער 8.5 המשחקים מטמפה ביי. מאט סטיירס חבט להומר והכניס שני ריביז, כשדווקא איצ'ירו סוזוקי, שחקן הגנה נפלא, עשה שגיאה מחבטה של ג'ו אינגלט וגרם לכך ששני רצים של הבלו ג'ייז ייכנסו הביתה באינינג העשירי. ג'סי קרלסון עם הניצחון, מארק לואו עם ההפסד.


אוקלנד - טקסס 14:6

שמונה ריצות של הריינג'רס באינינג התשיעי גרמו לבריחה גדולה. הומר מספר 23 וריבי מספר 100 לג'וש המילטון המצוין, שלוש חבטות למייקל יאנג בטקסס. ויסנטה פאדייה עם הניצחון, ג'רי בלווינס עם ההפסד.

המטס מתחילים להפעיל מבערים

ניו יורק מטס - סט. לואיס 2:7

מייק פלפרי הגיש שבעה וקטל חמישה במשחק משובח, זכה בהכרעה השביעית ברציפות שלו ועם ההפסד של פילדלפיה המטס פתחו פער של שני משחקים בפסגת המזרח. ארחניס רייס וקרלוס דלגאדו חבטו להומרים, מיצ'ל בוגס ספג את ההפסד והקרדינלס פשוט לא מצליחים להתרומם לאחר הסוויפ הקשה שחטפו ממילווקי.


פילדלפיה - אטלנטה 8:2

בריאן מק'קאן השלים משחק מצוין של שני הומרים, השני שבהם לגראנד סלאם על בראד לידג'. לידג' נכנס כבר בפיגור 1:0 באינינג התשיעי, ובהופעה לא אופיינית הרשה חמש ריצות בלי להוציא אפילו אאוט אחד. שמונה ושישה לג'ייר ג'רג'נס העניקו לו ניצחון צודק, למרות שקייל קנדריק היה סביר בצד השני עם שישה אינינגים סולידיים.


לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 2:3

מול הנשיונאלס המאותגרים התקפית רשם צ'אד בילינגסלי עוד הופעה טובה של 7.2 אינינגים וארבע קטילות, והדודג'רס שימרו את פער המשחק הבודד מאריזונה. ג'ונתן ברוקסטון עם השמירה, ג'ון לנאן עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - אריזונה 10:2

עוד משחק מצוין של דני הארן, שבחודשיים האחרונים חוזר ליכולת של המחצית הראשונה מאשתקד באוקלנד. הארן הגיש שמונה, איוורר תשעה וזכה בניצחון עשירי העונה. ג'ונתן סאנצ'ז עם ההפסד, קונור ג'קסון, מארק ריינולדס וצ'אד טרייסי עם הומרים לדי-באקס.


מילווקי - יוסטון 3:1

הקאבס הפסידו לפלורידה, וניצחון היה מעלה את הברוורס למאזן שווה לזה של שיקגו. אבל לאחר יתרון 0:1 בא האינינג השביעי, שבו רשמו האסטרוס שלוש ריצות על מני פארה והנחילו למילווקי הפסד שקטע רצף של שמונה ניצחונות. שישה ושבעה לוואנדי רודריגז בניצחון, חוזה ולוורדה עם השמירה.


שיקגו קאבס - פלורידה 3:2

המארלינס תקעו מקל בגלגלי הקאבס והשתוו לפילדלפיה במאזן. זה קרה לאחר שג'רמי הרמידה נכנס כמחליף באינינג התשיעי ומייד חבט להומר על בובי האורי, שהיקנה לג'סטין מילר ניצחון ולקווין גרג שמירה. ג'ובאני סוטו וריד ג'ונסון עם הומרים לקאביז.


סינסינטי - קולורדו 7:2

הרוקיז ממשיכים בריצה שלהם לשיפור המאזן ולכיוון פסגת המערב. שמונה וארבעה לארון קוק, שלוש חבטות לווילי טבראס והומרים לג'ף בייקר ובראד הופ. הפסד לאדינסון וולקז, שמתחיל לדעוך לאחר מחצית ראשונה מצוינת של העונה.


פיטסבורג - סן דייגו 6:5

אחרי הטרייד הגדול עם היאנקיז רשמו הפייראטס עוד הפסד, כשצ'יי סונג בייק מנצח וטרבור הופמן שומר בפעם ה-19 העונה. זאק דיוק עם ההפסד, שהגיע למרות שני הומרים של אדם לה רוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully