וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הפסידה 3:1 לסנט פאולי

אייל בן יעקב

25.7.2008 / 19:10

סגנית האלופה נכנעה לשני שערים של הקבוצה מהליגה השנייה בגרמניה בפתיחת המחצית ה-2. אוקוצ'ה כבש. מתיאוס: "אנחנו צריכים זמן"

לא ממש הלך למכבי נתניה במשחק האימון מול סנט פאולי מהליגה השנייה בגרמניה. שחקניו של לותר מתיאוס הפסידו 3:1 וכעת מעניין לראות כיצד הם יעמדו מול ורדר ברמן, הקבוצה שנתניה תפגוש מחר (שבת).

בדקה ה-22 סנט פאולי עלתה ליתרון כשפריצה מימין של קרסטן רוטנבאך הסתיימה בשער של סיסמאנגלו, שכבש מקרוב וקבע 0:1. שתי דקות למחצית ברוך דגו חטף כדור והעביר רוחב לאוקוצ'ה, שכבש משבעה מטרים.

ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה ספגה נתניה שני שערים נוספים: פאביו בול העביר רוחב מימין למריוס אברס, שכבש את השני לגרמנים. בדקה ה-60 הגבהה מצד ימין של דניס דאובי לרובן הנינגס, שמהאוויר קבע את תוצאת הסיום.

נתניה פתחה בהרכב הבא: גל ניר, שניר גואטה, זאב חיימוביץ', אוראל דגני, טל מעבי, רביד גזל, ריף מסיקה, יחיאל צגאי, חן עזרא, ברוך דגו, אבודו אוקוצ'ה.

המאמן, לותר מתיאוס, התייחס לאחר המשחק לכך שכמעט לא עשה חילופים: "יש לנו חמישה שחקנים פצועים ומשחק קשה מחר. לא קל היה לא לעשות חילופים במשך 90 דקות ולכל שחקן היה צ'אנס להוכיח את עצמו. יש הבדל גדול מאוד בין קבוצה בליגה שנייה בגרמניה לבין קבוצה שרוב השחקנים שלה שיחקו בעונות האחרונות בנוער.

"אני לא שמח מהתוצאה אבל השחקנים עשו את הכל היום", הוסיף מתיאוס. לגבי שילוב השחקנים הללו בהרכב הקבוצה אמר: "צעד אחר צעד. זה מצריך זמן, יש כאן שחקנים טובים וכישרוניים, אבל זה מצריך זמן". לגבי המשחק מול ורדר ברמן אמר: "אני שמח שייצא לנו לשחק מול אחת הקבוצות הגדולות בגרמניה שתשחק בליגת האלופות בעונה הקרובה ואנחנו גאים בכך שנשחק מולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully