וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לה קורוניה-סכנין: לגמור וללכת הביתה

21.7.2008 / 19:43

בצל פרשת הבשמים, סכנין פוגשת את הספרדים (שבת, 22.00, ספורט 5) עם פיגור של 2:1. דוד לשחקניו: "תשתיקו את הפרשה עד אחרי המשחק"

מאמן בני סכנין, פרדי דוד, הזהיר את חניכיו שלא לדבר על פרשת הבשמים בשדה התעופה בן גוריון עד אחרי המשחק מול דפורטיבו לה קורוניה (שבת, 22.00, ספורט 5). "אני מבקש מכם לא לדבר על מה שהיה. תשתיקו את הפרשה עד אחרי המשחק", אמר המאמן בבית המלון, אתמול. סכנין מגיעה להתמודדות בפיגור של 2:1 מהמשחק הראשון.

סכנין אמורה לנחות בישראל בלילה שבין ראשון לשני בשלוש וחצי בבוקר. בקבוצה טוענים כי "שעת הטיסה תוכננה מראש, ולא הוקדמה על מנת ליצור שקט". בכל מקרה, שעת הנחיתה אינה סופית ועשויה להשתנות. לששת השחקנים החשודים בגניבה צפויה הפתעה: המשטרה תשלח נציגים שיחכו להם בשדה התעופה. יתכן והתשאול ייערך מאוחר יותר, בשל העובדה שמדובר בשעת בוקר מוקדמת והשחקנים צריכים להיות בריכוז מלא.

שחקנים בסכנין טוענים כי הבקשה של דוד כובדה במלואה. אתמול, בחדר האוכל, השחקנים נקטו במשנה זהירות ולא דיברו על הפרשה "מחשש שהצוות המקצועי ישמע", כך לטענתם. אתמול ארגנו כמה משחקני סכנין טורניר קלפים, אבל זה היה באישור. "מותר לשחק, אבל לא על כסף", אמרו.

הדובר, מונדר חלאיילה: "אנחנו סובלים מהרעש התקשורתי, אבל נשרוד משום שהאינטרס של המועדון הוא שינחה אותנו. המחויבות החברתית שלנו היא מעל הכל. בשיחה שלי עם ראש המשלחת, חסן אבו סאלח, נאמר לי במפורש שהאווירה היא נוחה בין השחקנים לבין עצמם ובין הצוות המקצועי לשחקנים. יש אווירה של כבוד הדדי ושל מחויבות קולקטיבית".

על השאלה האם התחושה היא שאפשר לעבור את דפורטיבו לה קורוניה ענה: "לאור המשחק הקודם בקרית אליעזר, על אף ההרכב החסר בקישור הקידמי וההתקפה, והיות והמאמן הכניס רוח חדשה לשתי העמדות האלה בדמותם של טל חן ומזואה אנסומבו, קיים סיכוי רב שנעבור אותם. איך שאני רואה את המחויבות של השחקנים, ולמרות האווירה, לעבור את הספרדים זה דבר אפשרי".

אתמול קיבלו השחקנים אישור לצאת העירה, אבל החג המקומי אותו חוגגים הספרדים שיבש קצת את התוכניות. "רצינו לנקות את הראש אחרי הסיפור בנמל התעופה, אבל הכל היה סגור". במקום זאת, השחקנים נשארו במלון ושיחקו שש-בש. כמה מהשחקנים אפילו גלשו באינטרנט. הערב תקיים הקבוצה אימון באצטדיון המקומי. המאמן פרדי דוד יתרגל את ההרכב הראשון לקראת המשחק החשוב.

הרכב משוער סכנין: עומרי אלון; חיים בנון, יניב לוזון, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מוסא שעבאן, עלי עות'מאן, באסם גנאים, חאמד גנאים, עבד רבאח, ברנארד בורטי.

לוטינה חושש משאננות בדפורטיבו

בלה קורוניה מפחדים בעיקר משאננות. מאמן הקבוצה, לוטינה, הזהיר את שחקניו לא לזלזל בסכנין במשחק מחר. "מבחינה הגיונית אנחנו חייבים להיות טובים יותר ממה שהיינו לפני שבוע", אמר.

"כולם חושבים שסכנין הולכת לטייל, וביטחון עצמי הוא בעיה. אנחנו חייבים להכתיב את הקצב ובריכוז", הוסיף המאמן שכבר מסתכל לעבר גביע אופ"א: "להגיע לאופ"א הוא פרס עבור האוהדים ודרך להגיד להם תודה על ההופעות המדהימות שלהם בשנה שעברה".

לוטינה אמור לפתוח עם רוב ההרכב, אם לא כולו, שניצח לו את המשחק הראשון. חואן רודריגז וסרג'יו ישחקו שוב במרכז מאחורי חואן ואלרון ואנחל לאפיטה, שכבש את השער הראשון מול סכנין ובישל את השני לריקי.

הרכב משוער לה קורוניה: פבריסיו אוגוסטו, מנואל פאבלו, פיסקו, אלברטו לופו, חואנאן, פיליפה לואיס, סרג'יו, חואן רודריגז, אנחל לאפיטה, חואן ואלרון, ריקי.

עדכון ראשון: 25/7/08 16:00
עדכון אחרון: 25/7/08 19:43

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully