וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מצפים מקטן לקחת יותר אחריות

25.7.2008 / 17:09

אלישע לוי מעיר לחלוץ מהספסל ומבקש ממנו: "צעק על השחקנים". פרננדו שנבחן מרשים, בחיפה לא ממהרים להחליט. שביעות רצון מארבייטמן

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה, ובמסגרת זו היא תערוך מחר (שבת) במחנה האימונים באוסטריה משחק אימון מול קבוצת סלביה סופיה. כזכור, המשחק הקודם מול קבוצת ראד בלגרד הסרבית הסתיים ב-1:1. את השער כבש הברזילאי הנבחן פרננדו, ולמרות שביעות הרצון ממנו, עדיין לא התקבלה החלטה האם להחתימו.

כרגע מסתמן כי החלוץ מדרום אפריקה, קטלגו משאגו, ישוחרר ב-48 השעות הקרובות משום שהציג יכולת פושרת בדקות ששיחק. בחיפה עדיין מתלבטים לגבי הקשר האחורי מקמרון, איונג אנו, שלא הגיע למחנה. מחר צפויים פרננדו ומשאגו, שנכנסו במחצית השניה של המשחק מול בלגרד, לקבל יותר דקות.

שחקנים בקבוצה מעידים כי המאמן אלישע לוי מצפה ליניב קטן לקחת יותר אחריות, גם בחלק ההתקפי וגם בעזרה לשחקנים הצעירים. לוי צעק לקטן לא פעם מהספסל "לצעוק יותר לשחקנים". הדבר לא קרה בתקופת המאמן הקודם, רוני לוי. יחד עם זאת, עדיין לא ברור האם קטן ישמש כאחד משני הקפטנים של הקבוצה בעונה הבאה.

בקבוצה מעידים על שיפור בכושרו של החלוץ שלומי ארבייטמן. החלוץ, שלא הגיע לפתיחת האימונים ושולב מאוחר יותר, מגלה רצינות והשקעה באימונים. בקבוצה אמרו עליו: "אולי זו תהיה עונת הפריצה הגדולה של שלומי, שכולם מחכים לה". גם גוסטבו בוקולי, שקיים סימן שאלה גדול מאוד לגבי שילובו כשחקן הרכב בעונה הבאה, מגלה כהרגלו רצינות ומקווה לחזור לכושר משחק עד תום המחנה. המגן רוני גפני הגיע למחנה האימונים וזכה לעידוד מחבריו לקבוצה, לאחר שחגג את הולדת בנו הבכור.

הקשר עומרי אפק עדיין בודק אופציות בבלגיה וקפריסין. בני יהודה ומ.ס אשדוד עדיין מחכות לתשובה מהקשר. מה שעשוי למנוע את העברתו לבני יהודה היא הסכומים אותם הרוויח במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully