וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכת המחץ של הפטיש העברי

25.7.2008 / 10:36

הומר בן שתי ריצות של ריאן בראון הקנה למילווקי ניצחון 3:4 וסוויפ-חוץ בן ארבעה משחקים על סט. לואיס. המטס גברו על הפיליז

סט. לואיס - מילווקי 4:3

או-אה, או-אה מה שקורה פה. פצצה בת שתי ריצות של ה"היברו האמר" ריאן בראון על ריאן פרנקלין באינינג התשיעי שלחה את הכדור אל יציעי בוש סטדיום, כשאגב כך הוא משלים משחק שני ברציפות עם ארבע חבטות. אבל יותר משמעותית מההישג האינדיבידואלי של בראון היא העובדה שהברוורס זכו בניצחון שמיני ברציפות, כשמחצית מהניצחונות הללו הושגו בסדרת המפתח בסט. לואיס. הקרדינלס איבדו הרבה מניות במאבק על ה-NL מרכז, הקאביז נאחזים בציפורניים בפסגה והברוורס הם כרגע הקבוצה שצריך להכניע בבית ובחטיבה כולה. שבעה וארבעה לא הספיקו לבן שיטס שהוצב בעמדת הפסד, אבל אז בא ההומר של בראון שחילץ אותו והעניק ניצחון לאריק גאנייה. סלומון טורס עם השמירה, ריאן פרנקלין עם ההפסד.


שיקגו קאבס - פלורידה 3:6

זוהי סדרת מפתח מבחינת שתי הקבוצות, כשהמארלינס שואפים לשמור על הקצב במזרח והקאביז רק רוצים להישאר בפסגת המרכז. קרלוס זמבראנו הגיש שבעה והכיש שישה, הנרי בלאנקו ורוני סדניו חבטו להומרים וקרלוס מרמול סיפק את השמירה. הנלי רמירז עם הומר לפלורידה וסקוט אולסן עם ההפסד. קרי ווד, הקלוזר של הקאבס, חזר למקום המוכר לו היטב, רשימת הפצועים, בגלל יבלת בידו.


סן פרנסיסקו - וושינגטון 0:1

בין שתי התקפות גרועות יכולים המגישים לזרוח, וזה מה שעשו מאט קיין וטים רדינג. קיין השלים תשעה אינינגים שבמהלכם קטל ארבעה חובטים, וזכה בניצחון הודות לסינגל של דייב רוברטס על רדינג באינינג השמיני. גם לרדינג היה משחק מלא, של שמונה וחמישה.


ניו יורק מטס - פילדלפיה 1:3

דאבל של קרלוס דלגאדו באינינג השמיני העניק את הניצחון לארון היילמן והחזיר את המטס לפסגת המזרח, אבל הסיפור במשחק הזה היה אוליבר פרז. המגיש הסטריקי של המטס גמא 7.2 אינינגים כשהוא מטגן 12 חובטים, ובכך מביא את ניו יורק לארץ המובטחת. בילי וגנר שמר בהצלחה זה הלילה השני ברציפות, ואם לא הפיצוץ המביך במשחק הראשון, הסדרה הייתה נגמרת בסוויפ ניו יורקי. שבעה ושישה לג'יימי מוייר, הפסד לג'יי סי רומרו והומר לג'ייסון וורת' בפילי.


פיטסבורג - סן דייגו 1:9

עוד משחק גארבג' שהסתיים בהפסד של הפאדרס. יוסלאן הררה זכה בניצחון ראשון בקריירה עם שישה וארבעה, ג'ייסון ביי, קסאווייר ניידי ונייט מקלאות' חבטו להומרים וקליי הנסלי רשם את ההפסד.


קנזס סיטי - טמפה ביי 2:4

בלי ששיחקו, הרד סוקס והיאנקיז חייכו הלילה, כשהניצחון של קנזס סיטי השווה את המאזן של בוסטון וטמפה ביי, וניו יורק התקרבה למרחק של שלושה משחקים מהפסגה. גיל מש הגיש שבעה וטיגן ארבעה, ג'ואקים סוריה רשם שמירה מספר 27 ומאט גארזה במשחק בינוני לקח הביתה את ההפסד.


בולטימור - טורונטו 5:1
בולטימור - טורונטו 7:1

הבלו ג'ייז שומרים עדיין על סיכויים מסויימים (8.5 משחקים מהפסגה) בזכות סוויפ בחצי-דאבל-הדר. המשחק הראשון (1:5) הומשך מהאינינג השישי שבו הופסק יום לפני כן, ובו רשם איי ג'יי בארנט ניצחון על ג'רמי גאת'רי. במשחק השני (1:7) גמא רוי האלאדיי שבעה והכיש שישה, בדרך לניצחון על דניאל קבררה.

תמונת מצב בבתים

AL מזרח:

1. טמפה ביי רייז 42:59
2. בוסטון רד סוקס 43:60
3. ניו יורק יאנקיז 45:56 (3 משחקים מאחור)

מרכז:

1. שיקגו וייט סוקס 43:57
2. מינסוטה טווינס 46:55 (2.5 משחקים מאחור)
3. דטרויט טייגרס 49:52 (5.5)

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס 39:62


NL מזרח:

1. ניו יורק מטס 47:55
2. פילדלפיה פיליז 48:54 (1 משחק מאחור)
3. פלורידה מארלינס 49:53 (2 משחקים מאחור)

מרכז:

1. שיקגו קאבס 42:60
2. מילווקי ברוורס 43:59 (1 משחק מאחור)
3. סט. לואיס קרדינלס 47:57 (4)

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 51:50
2. לוס אנג'לס דודג'רס 52:49 (1 משחק מאחור)


מצעד ההומראנס:

1. ריאן הווארד (פילדלפיה), אדם דאן (סינסינטי) - 29
3. ריאן בראון (מילווקי), קרלוס קוונטין (שיקגו וייט סוקס) - 26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully