וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: האם גם הפעם הגנאים "יבריזו"?

24.7.2008 / 20:20

ג'ון בוי ועמנואל בנאיני הודיעו שינחתו בשבת. ארליך יצטרך להחליט אם להישאר בקבוצה. מחפוד: "נימבה וויזה שילוב מצוין בהתקפה"

בהפועל פתח תקוה מחכים לצמד הגנאים, הבלם ג'ון בוי והחלוץ עמנואל אוסיי בנאיני. השניים, שסיכמו לעונה אחת בקבוצה עם אופציה להארכת החוזה, הודיעו שיגיעו לישראל בשבת. כזכור, בפעם הקודמת בהם חיכה נציג הקבוצה לשניים בנתב"ג, התברר שהם לא עלו על המטוס. כעת מקווים בקבוצה שהשניים יגיעו וביום ראשון יצטרפו לאימונים. גורםב בקבוצה אמר: "נוכחנו לדעת שבכדורגל שום דבר אינו בטוח. אם יגיעו, מה טוב. אם לא, נחפש זרים אחרים. למיטב הבנתנו שניהם אמורים לנחות מחר".

הפועל פתח תקוה סיימה את מחנה האימונים בבולגריה ונחתה אחר הצהריים בישראל. המאמן אלי מחפוד הגיע לארץ עם השחקנים לאחר שהמנהל המקצועי, זאב זלצר, הגיע כבר בתחילת השבוע לארץ. הטיסה מבולגריה לישראל התעכבה במעט מסיבות טכניות והשחקנים הגיעו לארץ באיחור קל.

"המחנה השיג את המטרות שלו", אמר מחפוד, "עשינו כל יום שני אימונים, משחקי הכנה ועבודה מסביב לשעון. פטי נימבה וג'וניור ויזה נראים כמו שילוב מצוין בהתקפה. בסך הכל המחנה השיג את המטרות שלו". חלוץ יעקב ארליך חזר יצטרף לאימוני הקבוצה שיחודשו ביום ראשון, אבל הוא יצטרך להחליט אם להישאר משום שהצוות המקצועי יבהיר לו כי הוא ייתן עדיפות לצעירים.

הקשר יוסי רוזן והחלוץ אחמד קאסום יתבקשו לקצץ בשכרם אם ירצו להישאר. החלוץ שמעון אבוחצירה אמר לאחר הנחיתה: "היה מחנה מצוין, מכל הבחינות. בסך הכל עשינו משחקי אימון טובים. מבחינה אישית אני מאוד מאושר ומקווה להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully