וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "זה היה אחד האימונים הכי קשים בקריירה"

אייל בן יעקב

24.7.2008 / 18:17

שחקנה החדש של מכבי נתניה, כמו גם רביד גזל, סיפרו אחרי אימון הבוקר על הפיזיות והקושי. שטראובר וקיויו ערכו אימון מלא בעוד טאזמטה חלקי

מכבי נתניה ממשיכה להתכונן לעונה החדשה במחנה האימונים באוסטריה. הבוקר חולקה הקבוצה לשתי קבוצות בנות עשרה שחקנים, כשהדגש של המאמן, לותר מתיאוס, היה על עבודה אישית.

"זה היה אחד האימונים הכי קשים בקריירה שלי", אמר ברוך דגו בסיום האימון. "למרות זאת, זה כיף גדול. אנחנו עובדים קשה מאוד בכל אימון, אבל אני בטוח שאת התוצאות נראה בליגה. האימונים האלה משפרים אותנו, מוסיפים לנו כוח וכושר גופני. אני שמח שבכל אימון עם מתיאוס אני לומד משהו חדש, למרות שזה די מפתיע אותי. מכבי נתניה זה מועדון גדול שחייב לקחת תואר בעונות הקרובות ועל ידי עבודה קשה אני מאמין שנצליח לעשות זאת".

רביד גזל סיפר גם הוא על הקושי היוצא דופן באימון הבוקר והסביר: "היה אימון מצוין ואנחנו עובדים קשה מאוד כדי להמשיך, להתקדם ולהשתפר". על מאמנו הגרמני הוסיף: "כשאמרו שהוא המאמן של נתניה חשבתי שזו מתיחה של 1 באפריל, אבל הנה הוא פה איתנו ואנחנו מאוד שמחים על כך כי אנחנו לומדים המון".

לירן שטראובר ופרנסיס קיויו ערכו אימון מלא, טיירי טזאמטה העלה את רמת הקושי באימון שלו וקיים אימון חלקי, דדי בן דיין לעומת זאת צפוי מחר לחזור להתאמן. בצוות המקצועי החליטו שהערב יהיה חופשי עבור השחקנים.

מספר שחקנים הודיעו כי הם יילכו לצפות במשחק בין ורדר ברמן, יריבת נתניה בשבת (שידור ישיר בחמש פלוס לייב), לבין אריס סלוניקי. מחר צפוי לקבוצה אימון בוקר ומשחק אימון מול סנט פאולי בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully