וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון גרשון יחמיץ את ויסלה קרקוב

אסף שקד

24.7.2008 / 17:49

בלם בית"ר ירושלים לא החלים מהפציעה ממנה הוא סובל ובן יוסף מתורגל לצידו של בנאדו. יצחקי ערך אימון בכורה. האלופה תשחק מול הרצליה

לאחר שחזרה ביום שלישי ממחנה האימונים בשוויץ, ערכה הערב (חמישי) בית"ר ירושלים אימון ראשון באיצטדיון טדי במסגרת ההכנות למשחק ביום רביעי הבא (21.00) מול ויסלה קרקוב. מיד עם חזרת הקבוצה לישראל, העלתה בית"ר הילוך בהכנות.

מי שערך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים-שחורים אחרי שמונה חודשים הוא ברק יצחקי, שלראשונה הצטרף לחבריו שחזרו משוויץ. האימון היה למעשה האימון הראשון בו שיתפו פעולה יצחקי וסבסטיאן אבראו, שעשויים לשתף פעולה כבר בצמד המשחקים מול קרקוב. יצחקי, שהחמיץ כאמור את שני מחנות האימון של הקבוצה, עדיין לא נמצא בכושר משחק מלא, אך ההערכה היא כי עד ליום רביעי יהיה כשיר מספיק על מנת לזכות בדקות משחק.

יצחק שום טרם גיבש את ההרכב שיפתח מול הפולנים, אך ההערכה היא כי טוטו תמוז ואבראו יפתחו בחוד כאשר יצחקי ישולב במהלך המשחק. בחוליית ההגנה העניינים נראים די ברורים: כריסטיאן אלברז, שסיים את מחנה האימונים בשוויץ בהצלחה, יהיה כשיר לצמד המשחקים מול הפולנים למרות החשש שיצטרך לעבור ניתוח. בצוות המקצועי החליטו לתת למגן הצ'יליאני את ההחלטה האישית האם ומתי לעבור את הניתוח. במידה ולאחר צמד המשחקים מול קרקוב יחוש המגן עדיין בכאבים, לא יהיה מנוס מניתוח שישבית אותו כשלושה חודשים, אך החוסן הגופני של אלברז ימנע ממנו ככל הנראה את הצורך בניתוח.

מי שצפוי להחמיץ לפחות את המשחק הראשון מול קרקוב הוא הבלם שמעון גרשון, שלא מחלים מהפציעה ממנה הוא סובל מאז סיום העונה החולפת. תומר בן יוסף תורגל עד כה בהרכב לצידו של אריק בנאדו והציג יכולת מצוינת. גרשון, שמראש לא תוכנן ל-11, נמצא כעת בספק גם לסגל ובמידה ולא יהיה כשיר ישמש דוד אמסלם כגיבוי מהספסל.

עשרות כרטיסים בלבד נותרו למשחק ביום רביעי. בשבוע האחרון נמכרו למעלה מ-2,000 הכרטיסים האחרונים שהוקצו לאוהדים וטדי יהיה מלא בלמעלה מ-18 אלף צהובים שחורים. 2,000 כרטיסים הוקצו לאוהדים הפולנים, שלא מגלים התלהבות גדולה לקראת המשחק. רק כ-150 אוהדים צפויים להגיע וללוות את אלופת פולין למשחק בירושלים.

מחר ב-16:00 תקיים הקבוצה משחק אימון אחרון בטדי לקראת קרקוב, הפעם מול מכבי הרצליה מהלאומית. בבית"ר חיפשו יריב מליגת העל, אך לאור העובדה שמרבית הקבוצות נמצאות כעת בחו"ל, לא נמצאה יריבה מהליגה הבכירה. המשחק יהיה סגור לקהל ולתקשורת. אחת הסיבות לכך היא רצונו של שום לקיים משחק אימון רחוק מעיני התקשורת לאחר שכל משחקי האימון של בית"ר עד כה הועברו בשידור ישיר בטלויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully