וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוד סמית' פרש מפוטבול

24.7.2008 / 13:42

התופס של דנבר, אחד מגדולי השחקנים שלא נבחרו בדראפט, פרש סופית בגיל 37. קולסטון האריך חוזהו בניו אורלינס בשלוש שנים

רוד סמית', אחד מגדולי השחקנים שלא נבחרו בדראפט, פורש מפוטבול. התופס בן ה-37 של דנבר החמיץ את כל עונת 2007 והחליט לתלות סופית את הקסדה. סמית' שיחק ב-NFL 13 עונות, וקטף 849 מסירות ל-11,389 יארד ו-68 טאצ'דאונים ב-183 משחקים בברונקוס. כל המספרים הללו הם הגבוהים ביותר לשחקן שלא נבחר בדראפט. הוא גם נכנס לפרובול שלוש פעמים וכמובן שהיה שותף לאליפויות של 1997 ו-1998.

תופס אחר בליגה, אחד שהקריירה שלו עדיין לפניו, הוא מרקז קולסטון, שהאריך את חוזהו בניו אורלינס בשלוש שנים. הוא יקבל, כמובן, סכומים גבוהים יותר מה-445 אלף דולר שהיו מובטחים לו מחוזה הרוקי עד סוף העונה. ואגב ניו אורלינס, מאמן ניו יורק ג'איינטס טום קאפלין רמז כי ג'רמי שוקי, הרכישה האחרונה של הסיינטס, שם את טובתו האישית מעל הקבוצה: "חשוב היה לי ששחקנים כאן יבינו שזכינו בסופרבול כקבוצה ולא בגלל יכולת אינדיבידואלית. כשמשקללים קבוצה מול אני עצמי, הקבוצה מנצחת".

דווין הסטר, התופס ומחזיר הבעיטות המהולל של שיקגו, הוכרז כשחקן בסכסוך עם הברס לאחר שלא הופיע למחנה האימונים של הקבוצה. "הרגשתי שהם לא מתייחסים אלי ברצינות, ואני רוצה חוזה חדש", אמר הסטר ל-"שיקגו טריביון".

פינת הפלילים: אין, אבל אנחנו מבטיחים שיהיה ממש בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully