וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "היום אני מסוגל להנהיג את מכבי חיפה"

24.7.2008 / 13:18

בלם הקבוצה משנה פאזה בראיון: "הייתי קפטן האולימפית, אז למה לא?". על קרופניק ומימון: "יש תיאום". עמרי אפק בודק אפשרות לעבור לבלגיה

דקל קינן שומע כבר במשך שלוש השנים האחרונות כי כל עונה אמורה להיות עונת הפריצה שלו, העונה בה הוא יבסס את מעמדו כבלם מוביל בכדורגל הישראלי. העונה, כאשר מכבי חיפה מבססת את קו ההגנה שלה על טהרת הישראלים, חשיבותו של קינן תהיה גדולה אף יותר.

"יש כאן רמת שחקנים טובים, הרבה צעירים מוכשרים הצטרפו אלינו יחד עם הוותיקים שנותנים פה דוגמא אישית ומלמדים מקצוענות מהי. אני חושב שיש לנו סגל טוב", אמר דקל קינן לוואלה! ספורט מיד לאחר האימון היום (חמישי).

מה המטרות של מכבי חיפה?

"עוד מוקדם לדבר על מטרות, אבל כמובן שכמו שלמכבי תל אביב יש סגל טוב, גם לנו יש סגל כזה. העונה ניאבק על כל התארים. זאת מכבי חיפה ואנחנו מחויבים לכך מעצם היותנו שחקנים במועדון הזה".

אלישע לוי בונה כאן הגנה ישראלית כמעט טהורה. מה אתה חושב על זה?

"נכון שאין בלם זר העונה אבל בינתיים ההגנה טובה מאוד. אנחנו עובדים במחנה על כל חלקי הקבוצה וגם על ההגנה, בעיקר על תיאום. אני מאמין שזה יילך".

לא היית מעדיף בלם זר לידך?

"תראה, בבית"ר ירושלים זה עובד מצוין".

נכון, אבל לבנאדו וגרשון יש הרבה יותר ניסיון.

"כרגע לא צריך פה בלם זר, יש כאן חלק הגנתי טוב".

איך אתה מרגיש מבחינה אישית?

"מה שחשוב זה שלב טרום העונה ובו אני מרגיש טוב מבחינה פיזית וטכנית. זאת עונה שחשובה לי מאוד. עכשיו אני מרגיש אחד מהמנהיגים של מכבי חיפה. חשוב לי לעשות עונה טובה מאוד. העונה אני חייב להיות יציב במשך כל העונה".

העובדה שאתה מגדיר את עצמך כמנהיג הבא היא הצהרה שלא שמענו בעבר. מה השתנה?

"זאת אחת התכונות שלי, אם הייתי קפטן האולימפית ונבחרת הנוער, אז היום אני מסוגל להנהיג. למה לא?".

שי מימון וקרופניק מתחרים על העמדה שלצדך. איך הם מרשימים אותך?

"שני שחקנים טובים מאוד. יש איתם תיאום. מי שנמצא כאן עשה זאת בזכות ולא בחסד".

מה צריך לתקן מהעונה שעברה? מה השתנה מבחינת היחס לצעירים?

"יש צוות מקצועי שיידע לתקן את מה שקרה כאן. לגבי הצעירים, כל שחקן נמצא בסיטואציה שונה ולא לכולם הייתי ממליץ לעזוב. כשאני הייתי שחקן צעיר, בסיטואציה מסויימת, העדפתי לעזוב. אבל כל אחד נמצא במקום אחר. יש שחקנים שהבינו את זה. אושרי גיטא ותומר חמד רצו לשחק ולכן עזבו".

אפק בדרך לבלגיה?

"מלבד מזג האוויר האירופי, הכל כמו בכפר גלים", הסביר אתמול אלישע לוי לשחקנים במטרה לגרום להם להרגיש בבית. שחקנים בקבוצה טענו כי הגשמים הפריעו להם לפתח משחק רגיל. עוד אתמול, המנכ"ל איתמר צ'יזיק הצטרף לקבוצה ועודד את השחקנים.

הקבוצה ערכה היום משחק אימון מול ראד בלגרד הסרבית ונפרדה ממנה בתיקו 1:1. הסרבים הוליכו 0:1, אבל הנבחן הברזילאי, פרננדו, הישווה עבור הירוקים.

במועדון עדיין ערים לצרות ה"טובות" של אלישע לוי בקישור. הקשר גוסטבו בוקולי שממשיך באימוני החזרה לכושר בשל פציעה, "הטובה" שנוצרה הקשר המתאזרח, בוקולי הגיב על כך ואמר: "תהיה מלחמה גדולה על כל מקום בהרכב, בעיקר בחלק ההתקפי. אני לא חושש מבעיות, תמיד המאמן ירכיב את אלה שבכושר הטוב ביותר". בחיפה מדווחים כי גם אדורם קייסי, מנהל הקבוצה, התרגל לתפקידו החדש והוא תורם מניסיונו לצעירים.

הקשר עומרי אפק בודק, באמצעות סוכנו גלעד קצב, אפשרות לעבור לליגה הבלגית. לאפק יש אפשרות לשחק בעונה הבאה גם בליגה הקפריסאית. מ.ס אשדוד ובני יהודה הודיעו לשחקן שיהיו מעוניינות להיכנס איתו למשא ומתן אם יחליט לשחק בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully