וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבד רבאח: "סתם עשו מזה עניין"

24.7.2008 / 10:19

עבד רבאח, אחד מעצורי סכנין, טוען: "הפרשה מנופחת בגלל השמות שלנו". גנאים על עתידם של החשודים: "ניתן למשטרה להחליט". בקבוצה טוענים: "הם הודו כדי לעלות למטוס"

בבני סכנין עדיין לא מעכלים את האירוע מאתמול (רביעי), שבמסגרתו עוכבו לחקירה שבעה שחקנים בחשד למעורבות בגניבת בשמים בדיוטי פרי. הקבוצה הגיעה אתמול לבית המלון במדריד ורוב השחקנים התבקשו לכבות את המכשירים הסלולריים עד שהעניין יירגע. השחקנים שכן הסכימו לדבר אמרו אתמול: "אנחנו לא מאמינים ששחקנים בכירים בכדורגל צריכים להסתבך בשביל כמה דולרים. הדבר היחיד שננסה לגנוב הוא שער מול לה קורוניה.

בכל מקרה, אם החשדות יאומתו, ברור שזה ייצור מצב לא נעים והם לא יוכלו להמשיך בקבוצה". גורם בסכנין נשאל הבוקר (חמישי) האם השחקנים ינופו מהסגל במידה והמשטרה תחליט שהראיות מוצקות ואמר: "אם המשטרה תחליט כך, לא תהיה לנו ברירה". בסכנין חוששים מאוד מהאפשרות שהחשדות יאומתו. "זה עשוי לפרק את הקבוצה", אמרו אתמול.

כזכור, קצין הביטחון של הדיוטי פרי עצר שבעה שחקנים שהיו בדרכם למטוס ועיכב אותם לחקירה. בעקבות האירוע, המטוס שאמור היה להמריא לספרד התעכב ובסופו של דבר המריא באיחור. בבני סכנין טענו תחילה כי "מדובר באי הבנה". במשטרה טענו כי שווי הבשמים שהיו בתיקים נאמד בכ-4000 דולר ודובר מחוז מרכז, שלומי שגיא, עדכן: "דווח לנו כי שבעה שחקנים גנבו מחנות הדיוטי פרי מוצרי בשמים. הם עוכבו לחקירה, שישה נחקרו ואחד שוחרר. חלק הודו וחלק קשרו את עצמם לאירוע ושוחררו בערבויות. הם ייחקרו לאחר שישובו מחו"ל". לאחר תגובת המשטרה, הצהיר מאזן גנאים כי לא יעבור לסדר היום אם המשטרה תאשים את השחקנים בגניבה.

עבד רבאח: "לא ידעתי על מה חקרו אותי בכלל"

יו"ר סכנין, מאזן גנאים, התייחס הבוקר למפגש מול דפורטיבו לה קורוניה, במוצאי שבת. "אני מקווה שהשחקנים ישכחו מה שהיה בשדה התעופה", אמר, "הם צריכים להיות מרוכזים מאוד במהלך שעתיים ולשחק בשביל האוהדים. אני מודע להבדלי הרמות ולא מתעלם מהם. יהיה קשה מול הספרדים". על השאלה האם השחקנים ינופו מהסגל במידה והמשטרה תחליט להאשים אותם אמר: "אם המשטרה תחליט שהם אשמים, נטפל בהם בחומרה. אבל קודם ניתן למשטרה להחליט". בקבוצה עדיין טוענים בתוקף כי השחקנים הודו בחקירה הראשונית בשביל לעלות למטוס. "לא מדובר בשיבוש הליכי חקירה", אמרו. "השחקנים מייצגים את המדינה והמשטרה לא צריכה להפריע להם בכך. נתנו ערבות וכמובן שהם יחזרו לחקירה".

עבד רבאח, אחד מהשחקנים שנעצרו, סיפר היום בגלי צה"ל: "הייתי עם חאלד בתוך החנות, עשיתי קניות, ופתאום בא בחור ולקח אותנו לחקירה. רק בגלל השמות שלנו עשו מזה עניין ומנפחים את הפרשה. לא ידעתי על מה חקרו אותי בכלל. אחר כך אמרו לי שמצאו אצל בחור אחד שתייה או בושם, ובגלל זה חשדו בכל השחקנים. הבשמים היו בתוך הסל, לא בתוך התיק, אבל התיק היה בתוך הסל. בהתחלה קניתי כמה בשמים ושילמתי עליהם, ואחר כך חזרתי איתם לחנות. אולי זה בלבל אותם".

תאופיק רבאח, אחיו של עבד, אמר: "אני מכיר את אחי, הוא לא היה מסכן את הקריירה שלו בשביל כמה מאות שקלים. הוא היה המום מהפרשה, הוא בכלל היה בתוך החנות, הוא הלך לשלם, הוא לא מבין למה עצרו אותו. הוא לא הודה בכלום".

מנאר רבאח, אשתו של השחקן, סיפרה: "המצב מאוד מביך למשפחה. חבל שהתקשורת טיפסה על העניים כדי לשפר את הרייטינג שלה. משתמשים בשם שלו. אני עצובה, תשושה וכועסת. בסכנין מאוד תומכים בי ומעודדים אותי, כולם יודעים מי הוא. לא חסר לו כבוד או כסף, הוא לא יהרוס את החיים שלו בשביל בקבוק בושם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully