וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט: "הסיכויים שאשחק בהפועל ת"א בעונה הבאה טובים"

קרן שמש

24.7.2008 / 7:35

קשר גנט הבלגית מתקרב חזרה לקבוצתו הקודמת, ואמר: "חשוב לי לקבל דקות משחק, בגנט זה לא יהיה פשוט". גם טועמה עשוי לשוב לקבוצה

הפועל תל אביב הגישה הצעה רשמית לגנט הבלגית בבקשה להעביר לשורותיה את גילי ורמוט לעונה הבאה. ורמוט, ששוהה בימים אלו במחנה אימונים בהולנד, ומחזיק בהצעה נוספת מקבוצה בלגית, צפוי לשבת עם נציגי קבוצתו בימים הקרובים ולדון על עתידו. "אני יודע שהייתה אמורה להיות פנייה רשמית מהפועל תל אביב כבר אתמול. עכשיו צריך לשבת ולדבר. נכון שהיו פרסומים שאני לא בתוכניות של גנט לעונה הבאה, אבל זה לא נכון - הם רוצים אותי. אני נמצא בשנה קריטית וחשוב לי לקבל דקות משחק. משיחה שהייתה לי עם המאמן הבנתי שזה לא יהיה פשוט", מספר ורמוט.

הקשר הוסיף: "זה לא שהחליטו למכור אותי בכל מצב. חשוב לי לשחק ואני לא רוצה להעביר עונה על הספסל. נכון לעכשיו יש הצעה מקבוצה בלגית ומהפועל תל אביב, צריך לשבת עם כל הצדדים ולראות כיצד זה מתקדם". לגבי הסיכויים שישחק בשנה הבאה במדי הפועל תל אביב אמר ורמוט, "יש המון דברים שתלויים בקבוצה שלי, בכמה הם רוצים למכור או אולי בכלל רוצים להשאיל. הסיכויים שאשחק בהפועל תל אביב בעונה הבאה נראים לי טובים".

האם גם טועמה בדרך חזרה?

העיתונות הבלגית מפרסמת היום (רביעי) כי קבוצתו הבלגית של סלים טועמה, סטנדרד ליאז', עומדת להתחזק במספר עמדות, וזאת על חשבנו של הקשר הישראלי, שלא נמצא בתוכניות מנג'ר הקבוצה לעונה הבאה. עוד מפורסם כי בקבוצה ינסו למצוא לטועמה קבוצה אחרת, כאשר הפועל תל אביב נמצאת בעדיפות ראשונה בשל רצונם של הצדדים. יחד עם זאת, הקבוצה תבדוק אופציות אחרות לשיבוצו של השחקן בקבוצות שונות בארץ ובחו"ל.

שוערה של הפועל תל אביב וינסנט אניימה התראיין ל- BBC ספורט, והביע כעס רב על ראשי ההתאחדות הניגרית על כך שאלו לא עושים מספיק בכדי שהוא ייקח חלק בסגל נבחרתו לאולימפיאדה הקרובה. דובר ההתאחדות הניגרית אמר בתגובה לדבריו של אניימה, כי נשלח מכתב לפיפ"א בכדי ששחקן ישוחרר לאולימפיאדה, "אנחנו סומכים על פיפ"א שיעזרו לנו, אין לנו את הסמכות או היכולת לעשות משהו בסיטואציה שנוצרה". אגב, נשיא פיפ"א, ספ בלאטר, חזר היום על ההוראה שעל קבוצות לשחרר שחקנים מתחת לגיל 23. אניימה זומן כחריג גיל, והפועל לא מחויבת לשחררו.

באימון הערב (רביעי) המשיך סמואל יבואה לכבוש שערים והצליח להכניע את אניימה במשחקון הפנימי. לפני האימון עברו השחקנים והצוות תדריך בטחוני לקראת הטיסה לסן מרינו, שם יפגשו יובנס דוגאנה למשחק גומלין במסגרת הסיבוב הראשון של גביע אופ"א.

קבוצת הנוער יצאה אמש למחנה אימון בן שבוע בבולגריה, הערב ניצחה הקבוצה את מקבילתה מבני יהודה בתוצאה 0:4. "המחנה יוצא מן הכלל מבחינת תנאי אימון ושהיה, לא חסר לנו כאן כלום, בסה"כ יצאו 23 שחקנים, כאשר שלושה מהם פצועים ומקבלים כאן טיפולים. השחקנים עוברים שני אימונים ביום והערב שיחקנו יוצא מן הכלל נגד בני יהודה, וכל השחקנים שותפו. אנחנו מנסים לתאם עמדות כפי שביקש מאיתנו המאמן של הקבוצה הבוגרת אלי גוטמן והיום יישמנו את בקשותיו", עידכן אברהם בכר, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. הקבוצה צפויה לשחק נגד יריבה מליגת הנוער המקומית.

עדכון ראשון: 23.7.08 23:43
עדכון אחרון 24.7.08 7:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully