וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הבאה תשתמש בטלכרט

23.7.2008 / 22:21

גרין ביי עלתה על כך שברט פארב ניהל שיחות עם מאמני מינסוטה דרך מכשיר נייד שהיא סיפקה לו. הוייקינגס עלולים להיענש בחומרה

בכל פעם שנדמה שהפיאסקו בין ברט פארב לגרין ביי שבר שיאים חדשים, מגיע אירוע ששם בצל את כל מה שקרה לפני כן. בפרק הנוכחי, גילו הפאקרס שפארב דיבר עם מינסוטה בזמן הפגרה, כשכזכור הוא לא קיבל אישור לכך מהקבוצה. זה לא משהו שניתן היה להוכיח, אלמלא הוא היה עושה זאת ממכשיר טלפון שסיפקו לו הפאקרס. על פי ה-"מילווקי ז'ורנאל סנטיינל", בגרין ביי עלו בפירוט השיחות על כך שפארב ניהל שיחות עם מאמן מינסוטה בראד צ'ילדרס ומתאם ההתקפה דארל בוול.

זיגי ווילף, בעלי הוייקינגס, סירב בשבוע שעבר להגיב לפרשה, לאחר שהפאקרס הגישו תלונה נגד מינסוטה בשל ניהול מו"מ לא חוקי. "בואו רק נגיד שאני מחכה למשחק הפתיחה בגרין ביי", אמר. אם יימצא שהוייקינגס אכן אשמים (וכרגע נראה שיהיה להם קשה מאוד להיחלץ מהבור הזה), הם עלולים לספוג עונשים כבדים כמו קנסות ושלילת בחירות דראפט עתידיות.

מי שנמאס לו מכל הקרקס הזה הוא הקומישינר, רוג'ר גודל, שמבין שהסיפור לא ממש עושה טוב לאף אחד מהצדדים המעורבים. הקומיש ביקש מטד תומפסון, ה-GM של הפאקרס, לסגור במהרה את הסיפור. יצויין כי לגודל אין שום יכולת להכריח את אחד מהצדדים לאיזשהו מהלך, מכיוון שהסכסוך הוא תוך קבוצתי, אבל ההדים השליליים של הפרשה גרמו לו לשים עין.

בכל מקרה, אם גרין ביי תעביר את פארב, זה יהיה לאחת משמונה הקבוצות הבאות: ב-AFC - ניו יורק ג'טס, בולטימור, מיאמי או יוסטון, וב-NFC - קרוליינה, טמפה ביי, אטלנטה או וושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully