וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה הגיע למחנה האימון של נתניה. או שלא

איל בן יעקב

24.7.2008 / 8:01

שחקניו של לותר מתיאוס נדהמו לראות את הכוכב הארגנטינאי יושב ליד מאמנם הגרמני. לאחר כמה דקות התברר כי מדובר בכפיל

מכבי נתניה ממשיכה את מחנה האימונים באוסטריה. היום (רביעי) התמקדו השחקנים באימונים טקטיים אבל בעיקר הופתעו מביקורים בלתי צפויים. בארוחת הצהריים התרחש אירוע משעשע כאשר אדם בעל דמיון מדהים לדייגו מראדונה ישב בחדר האוכל לצידו של מתיאוס וגרם לכל שחקני הקבוצה להאמין כי הם חוזים בשתי אגדות כדורגל יושבות יחדיו. כשהתברר לחלק מהשחקנים כי מדובר בכפיל, הם דאגו להפיל בפח את יתר חבריהם וביניהם את השוער שטראובר. מכל השחקנים. גם לותר מתיאוס התגלה כבעל חוש הומור מפותח כשאמר לשחקנים בחיוך: "אני רוצה לומר משהו בכנות- גם אני כפיל".

גם אימונים רציניים היו מנת חלקת שם שחקני מכבי נתניה.בחלקו הראשון של אימון הבוקר הקבוצתי תרגלו השחקנים דאבל פסים, הגבהות ובעיטות לשער, ובחלקו השני תרגלו טקטיקה. תיירי טאזמטה ופרנסיס קיויו הפצועים ערכו אימון אישי עם הפיזיותרפיסט של הקבוצה. דדי בן דיין ערך אימון ריצה והוא צפוי לחזור מחר לאימונים מלאים. גולן חרמון ולירן שטראובר עבדו עם מאמן הכושר אורי הראל.

באימון הערב עבדו השחקנים בעיקר על כושר גופני. האימון התחלק לתחנות עבודה שכללו ריצה עם מצנחים, עליית גבעה ועוד. פרנסיס קיויו חזר להתאמן באופן מלא וגם שטראובר הפתיע וחזר להתאמן מוקדם מהצפוי. "הייתי כל כך להוט לגעת בכדור כך שהקדמתי את החזרה שלי. היה חסר לי האימון עם הכדור", אמר השוער המנוסה. "מכבי נתניה הייתה ונשארה בית חם ונפלא להיות בו. זה לא זיוף, הכול כאן בא מהלב וחשוב לנו לחבר ולקבל בזרועות פתוחות את השחקנים החדשים שהגיעו למועדון בכדי שיראו מהר מהי מכבי נתניה". ורדר ברמן, יריבת האימון שתתמודד מול מכבי נתניה בשבת, הגיעה לעיירה שרונס בה תקיים את המחנה ועוררה עניין רב. דייגו, כוכבה הגדול של סגנית אלופת גרמניה ייעדר מהמשחק בשל השתתפותו במשחקים האולימפיים עם נבחרת ברזיל.

היום פורסם באתר הרשמי כי הקבוצה תחל בקמפיין פרסומי על-מנת למשוך כמה שיותר אוהדים. הקמפיין, שעלותו המשוערת היא 350,000 ¤, יתמקד כמובן בלותר מתיאוס ואף ינסה ללמד את אוהדי הקבוצה כמה פנינים בגרמנית, בכדי שיוכלו לייעץ למנג'ר מהיציע. הקמפיין יעלה בקרוב בשלטי חוצות, אוטובוסים, באנרים וסרטון ייחודי. חידוש נוסף שמתפרסם היום באתר הקבוצה הוא האפשרות לרכוש מנוי למשחקי הקבוצה העונה באמצעות אתר האינטרנט של הקבוצה.

עדכון ראשון: 23.7.08 22:31
עדכון אחרון: 24.7.08 8:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully