וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "אין לאוהדי בית"ר מה לדאוג, אנחנו פה"

אסף שקד

23.7.2008 / 13:21

ארקדי גאידמק מרגיע את אוהדי בית"ר ירושלים לנוכח הידיעות על קשייו הכלכליים ("עדיין יש לנו את התקציב הכי גדול"), ומתכונן ליריבותיו בעונה הבאה: "לסכנין יש קבוצה טובה"

ארקדי גאידמק מנסה להרגיע את אוהדי בית"ר ירושלים. בשבועות האחרונים דווח בתקשורת על בעיות כספיות של הבעלים של הקבוצה, אבל היום (רביעי) גאידמק מנסה להפריך את השמועות. "מבקרים אותי על פעילותיי, בעיקר על הפעילות העסקית", אמר גאידמק, "כולם ניסו לבקר אותי מהעונה הראשונה שאני בבית"ר. לא צריך בכלל להגיד מילה כמו פשיטת רגל. לאוהדים אין מה לדאוג. אנחנו כאן, משפצים ובונים. כמו שאתם רואים - מאז שהגעתי לבית"ר תמיד יש לה את התקציב הכי גדול בליגה".

גאידמק ביקר היום במתקן האימונים המשופץ בבית וגן, ויחד עם יו"ר הקבוצה אלי ארזי בחן מקרוב את השינויים במתחם. "עכשיו יש לנו תנאים טובים להתאמן בהם ואני מקווה שנמשיך לנצח", אמר גאידמק, "אנחנו צריכים להמשיך לזכות בתארים גם בליגה וגם בגביע. השאיפה שלנו היא לנסות ולהגיע לליגת האלופות אבל אי אפשר לדעת כי זה כדורגל, אנחנו נעשה את המיטב ואנחנו צריכים לעבור את ויסלה קרקוב".

גאידמק אף התייחס לתחרותיות בליגה ועל המאבק להישאר בצמרת. "יש בליגה קבוצות טובות שייתנו לנו מלחמה, כמו מכבי ת"א עם הבעלים החדשים שלה שמעמיד תקציב טוב שיאפשר לה להתמודד בצמרת", התייחס לעונה הבאה, והוסיף משפט שהרבה אוהדים לא יאהבו: "גם בני סכנין זו קבוצה שאני מאוד מעריך. זו קבוצה עם הרבה כוח ורוח לחימה, יש להם קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו נעשה את המיטב".

לפני ביקורו של גאידמק הגיעו לבית וגן הזרים דריו פרננדז וסבסטיאן אבראו יחד עם ברק יצחקי, וערכו אימוני כושר אישיים עם דרור שמשון. מחר בערב תחזור הקבוצה להתאמן לקראת המשחק ביום רביעי הבא (21:00) נגד ויסלה קראקוב בטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully