וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר הג'ונגל

23.7.2008 / 13:31

מלבד ה-AL מערב, כל הבתים הסתבכו כהוגן. פילדלפיה ניצחה את המטס עם שש ריצות בתשיעי, ה-AL מזרח ו-NL מרכז מבעבעים

לפני שעוברים למשחקים, עדיף לפרסם את תמונת המצב בבתים כדי לעשות קצת סדר.

AL מזרח:

1. טמפה ביי רייז 41:58
2. בוסטון רד סוקס 43:59 (0.5 משחקים מאחור)
3. ניו יורק יאנקיז 45:55 (3.5)

מרכז:

1. שיקגו וייט סוקס 43:56
2. מינסוטה טווינס 45:55 (1.5 משחקים מאחור)
3. דטרויט טייגרס 49:51 (5.5)

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס 39:61
2. אוקלנד אתלטיקס 48:52 (9 משחקים מאחור)
3. טקסס ריינג'רס 49:52 (9.5)


NL מזרח:

1. פילדלפיה פיליז 46:54
2. פלורידה מארלינס 47:53 (1 משחק מאחור)
3. ניו יורק מטס 47:53 (1)

מרכז:

1. שיקגו קאבס 42:58
2. מילווקי ברוורס 43:57 (1 משחק מאחור)
3. סט. לואיס קרדינלס 45:57 (2)

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 50:50
2. לוס אנג'לס דודג'רס 51:49 (1 משחק מאחור)

NL: קרנבל במזרח, בלגאן במרכז

ניו יורק מטס - פילדלפיה 8:6

טוב, אז מתחילים במזרח ובשעטנז שעשו דואנר סאנצ'ז, פדרו פליסיאנו וג'ו סמית' ליוהאן סנטנה. האס של ניו יורק שייט לניצחון עם שמונה וארבעה ויתרון 2:5, אבל אז בא האינינג התשיעי שבו שמו הפיליז שש ריצות על השלושה, כולל דאבל בן שתי ריצות של ג'ימי רולינס שנתן את ההובלה לפילדלפיה. סמית' עם ההפסד, פליסיאנו עם שבירת השמירה, צ'אד דרבין עם הניצחון ובראד לידג' עם השמירה. הומרים לשיין ויקטורינו מפילדלפיה ולקרלוס דלגאדו ורמון קסטרו מהמטס.


אריזונה - שיקגו קאבס 2:9

אחרי ההצגה של רנדי ג'ונסון במשחק הקודם, הגיע יוסמיירו פטיט שהיה סולידי, ועם חמישה אינינגים של עבודה מינף את חובטי אריזונה לניצחון נוסף. קונור ג'קסון ואורלנדו הדסון חבטו להומרים באריזונה, דאריל וורד עשה זאת בשיקגו וג'ייסון מארקי ספג את ההפסד, שקירב את מילווקי כדי משחק אחד בלבד מהקאבס. שיגעון במרכז.


פלורידה - אטלנטה 0:4

אחרי שהושבתו על ידי הברייבס יום לפני כן, החזירו המארלינס באותה מטבע. ריק ואנדרהרק מנבחרת האורנג' הגיש חמישה אינינגים וקטל שבעה חובטים, מייק ג'ייקובס חבט להומר בן שלוש ריצות והדגים עלו למקום השני במזרח, משחק אחד אחרי פילדלפיה ושיוויון עם המטס. הפסד לצ'רלי מורטון.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 1:10

אובלדו חימנז, שנמצא בכושר מצוין עוד מלפני פגרת האולסטאר, גמא משחק מלא של תשעה וארבעה, כשהוא נכנס לאינינג התשיעי עם שאט אאוט. רק הומר של מאט קמפ שם את הדודג'רס על הלוח, אבל לא מנע את ההפסד. שלוש חבטות, הומר וארבעה ריביז לאיאן סטיוארט, כוכב האייטיז קלייטון קרשאו עם ההפסד.


סט. לואיס - מילווקי 4:3

הבשורות הטובות לקרדינלס הן שהקאבס מפסידים. הבשורות הרעות הן שהברוורס מנצחים, והבשורות הרעות עוד יותר הן שמילווקי עברה אותם בטבלה וקורצת חזק למקום הראשון בבית האיכותי ביותר היום בליגה. ביל הול חבט שוב להומר, הפעם באינינג התשיעי, כדי לשבור שיוויון ולהעניק לבריאן שאוס ניצחון ולסלומון טורס שמירה. לברוורס היה זה W שישי ברציפות. שמונה ושבעה של קייל לוהש לא עזרו לציפורים האדומות, כי טוני לה רוסה לא התעורר בזמן כדי להחליפו וספג שתי ריצות שהשוו ל-3:3 בשמיני. קייל מקלילן עם ההפסד, הומר לריאן לודוויק בקרדינלס.


תוצאות נוספות:

סן פרנסיסקו - וושינגטון 3:6
יוסטון - פיטסבורג 8:2
סינסינטי - סן דייגו 3:4

כשהיאנקיז מתחממים

ניו יורק יאנקיז - מינסוטה 2:8

לראשונה העונה עלו היאנקיז לפער של עשרה משחקים ממאזן חצוי, כשעם ההפסד הביתי של טמפה ביי הם רחוקים בסך הכל 3.5 משחקים מהרייז ו-3 מהרד סוקס. בובי אבריו חבט להומר והכניס שלושה רצים הביתה, כשהפסים פתחו מבערים באינינג השישי עם שלוש ריצות ועוד ארבע בשביעי. דייויד רוברטסון עם הניצחון, קווין סלואי עם ההפסד.


טמפה ביי - אוקלנד 8:1

דאלאס בריידן החזיק את האייז במשחק עד שבא אינינג רביעי בן שלוש ריצות שהפך פיגור 1:0 ליתרון 1:3 של אוקלנד. באינינג השמיני הוסיפו האייז ארבע ריצות והוציאו את המשחק מידי הרייז. שלוש חבטות לקורט סוזוקי, הומר וארבעה ריביז לג'ק הרנאהאן. אנדי זוננשטיין עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - טקסס 2:10

מארק בהרלי הגיש 7.1 אינינגים טובים, ואחרי שלושה הפסדי בית רצופים חזרו הוייט סוקס לנצח, כשאגב כך הם מגדילים את היתרון ממינסוטה ל-1.5 משחקים. ניק סווישר ואלכסי רמירז עם הומרים לשיקגו, כריס דייויס עם אחד לריינג'רס. לואיס מנדוזה עם ההפסד.


קנזס סיטי - דטרויט 7:1

הטייגרס חזק במאבק, כשקני רוג'רס הגיש שישה וניטרל ארבעה ופלאסידו פולאנקו חבט להומר והוסיף שני ריביז. קייל דייויס עם ההפסד, דטרויט משמרת את פער 5.5 המשחקים משיקגו.


סיאטל - בוסטון 4:2

הרד סוקס ניצחו גם במפגש השני בסדרה, כשדייסקי מאטסוזקה מגיש 7.1 אינינגים, מטגן שישה חובטים וזוכה בניצחון מספר 11 העונה. ג'יי די דרו חבט להומר וג'ונתן פפלבון רשם שמירה מספר 30 העונה. אר.איי. דיקי עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 2:3

ומי בא לעבוד? כמובן, פרנסיסקו רודריגז, עם שמירה מספר 41 העונה, כשהאיינג'לס נאלצו לעבוד קשה בגלל כאבי גב של הפותח ג'רד וויבר שנטש אחרי שלושה אינינגים. דארן אוליבר זכה בניצחון, ג'ף מאת'יס חבט להומר. גריידי סייזמור חבט להומר בקליבלנד, הפסד למאט גינטר.


בולטימור - טורונטו 10:8

הומר וחמישה ריביז של מלווין מורה לא עזרו לאוריולס, כשג'סי קרלסון החליף את שון מרקום, הפותח של טורונטו, באינינג החמישי וזכה בניצחון בעקבות חמש ריצות ששמו הבלו ג'ייז במעלה האינינג. אלכס ריוס ואדם לינד עם הומרים לטורונטו, ניק מרקאקיס ורמון הרננדז חבטו להומרים בבולטימור. בי ג'יי ריאן עם השמירה, פרננדו קבררה עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully