וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: רוזן וקסום יתבקשו לקצץ בשכרם

23.7.2008 / 12:25

הצוות המקצועי מעוניין בשניים שמחזיקים בחוזה, אך הבעלים לא רוצה לחרוג מהתקציב. הגנאים ינחתו ויסכמו לעונה עם אופציה להארכת החוזה

הפועל פתח תקוה ממשיכה לקיים אימונים אינטנסיביים במחנה האימונים בבולגריה, לקראת החזרה מחר (חמישי) ארצה. המנהל המקצועי של המועדון זאב זלצר והמנכ"ל אפי צפריר שוהים בישראל ויקבלו את פני הקבוצה מחר. גם האוהדים מתכננים קבלת פנים חמה לקבוצה.

בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט, לפיה יוסי רוזן מועמד להמשיך בקבוצה, מתברר שבעיות כספיות מונעות את אישור העסקה. רוזן מחזיק בחוזה לעונה נוספת, כמו גם אחמד קסום. במועדון מתכוונים לבקש מהם לקצץ בשכר על מנת לא לחרוג מהתקציב שקבע הבעלים רונן אלעד: שישה מליון שקלים.

צמד הגנאים, הבלם ג'ון בוי והחלוץ עמנואל אוסיי בנאיני, שוחחו היום עם ראשי הקבוצה, הודיעו להם כי ינחתו בארץ ביום שבת ויצטרפו לאימוני הקבוצה, שלא תתאמן עד יום ראשון. השניים צפויים לסכם לעונה אחת עם אופציה להארכת החוזה בשנתיים נוספות. לשניים הובהר שהחתמתם לעונה הבאה כפופה לשיקולים של המאמן אלי מחפוד וזלצר.

לחלוץ יעקב ארליך יובהר כי אם יוחתם על חוזה, תינתן עדיפות לחלוצים הישראלים. במועדון מעוניינים לשדרג את שחקני מחלקת הנוער שעלו השנה לקבוצת הבוגרים. במצב כזה, לא בטוח שארליך יסכים להמשיך. הבלם היהודי בוריס רוטנברג עשוי לנחות בשבוע הבא למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully