וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן אורלכר יישאר דב עד 2012

23.7.2008 / 10:45

הסכסוכון עם הליינבקר הסתיים, הברס האריכו את החוזה שאמור להסתיים אחרי 2011 בשנה. גרין ביי בודקת אופציות לטריידים על פארב

זה היה צפוי, ועדיין בשיקגו יכולים לנשום לרווחה. הליינבקר בריאן אורלכר האריך את חוזהו, שהיה אמור להסתיים ב-2011, בברס, וישחק עד לאחר עונת 2012. מדובר בהעלאה של מיליון דולר בעונה עד 2011, כששכרו בעונה האחרונה יעמוד על 8 מיליון דולר. הוא גם יקבל מענק חתימה של שישה מיליון דולר, והשמועה מספרת שיהיה לו רכב, פלאפון צמוד ודלקן.

גרין ביי בודקת את אופציות הטריידים על ברט פארב. הפאקרס יצרו קשר עם מספר קבוצות, בהן גם קבוצות מה-NFC. ועדיין, לא ברור אם יעשו עליו טרייד לבסוף. פארב מעדיף לשחק במינסוטה וייקינגס, אבל נראה שאם יתבצע טרייד, טמפה ביי תהיה היעד המועדף של גרין ביי.

לא רק שפייטון מאנינג לא מתכוון להחמיץ את פתיחת העונה, מאמן אינדיאנפוליס טוני דאנג'י אמר כי הקוורטרבק עשוי לעלות גם במשחקי טרום העונה. מאנינג עבר בשבוע שעבר ניתוח בברכו, שצפי ההחלמה ממנו הוא 4-6 שבועות, אבל דאנג'י טוען שהוא יהיה בסדר: "דיברתי עם פייטון ועם הרופאים, יהיה קשה להחזיק אותו בחוץ".

פינת הפלילים: ניק קייז'ור, הליינמן של ניו אינגלנד, הודה בהחזקת כמות גדולה מדי של כדורים. האישום נגדו יעמוד בששת החודשים הקרובים, ואם לא יעבור עבירה נוספת ייסגר התיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully