וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מזרחי: "המטרה: להחזיר את יהוד לימיה הגדולים"

22.7.2008 / 21:33

בהפועל יהוד פתחו עידן חדש ומינו את מלך השערים של הכדורגל הישראלי בכל הזמנים. אימון הבכורה עבר בשלום, הקהל התאפק ולא פרץ למגרש

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל יהוד, שקמה רק לפני מספר שבועות לתחייה, מתחילה לעבוד. ספק גימיק ספק החלטה מקצועית, במועדון החליטו להביא את אלון מזרחי לקדמת הבמה בניסיון לעזור לקבוצה לעלות השנה לליגה ב'. מלך השערים בכל הזמנים פתח היום (שלישי) את קריירת האימון שלו, כשהמטרה ברורה לכולם: החזרת עטרה ליושנה והבאת הפועל יהוד לטופ של הכדורגל הישראלי.

מזרחי: "המטרה: להחזיר את יהוד לימיה הגדולים"

מזרחי קיבל את פניהם של השחקנים החדשים באימון הבכורה שלו, וראו איזה פלא, האוהדים היו מאופקים. למרות הגובה הנמוך של הגדרות, אף אחד לא פרץ למגרש. מזרחי, שנראה נלהב מהתפקיד החדש, אמר לפני תחילת האימון: "המטרה שלי כאן היא לבנות את הקבוצה ולהחזיר את הפועל יהוד להיכן שהיא הייתה רגילה להיות. נתנו לנו פה את כל המשאבים להצליח ואני מאמין שתהיה לנו עונה טובה".

מזרחי הוסיף כי השנה תהיה ליהוד יריבות לא קלה מול שאר הקבוצות המשחקות באותו מחוז בליגה ג', אך זה ממש לא מרתיע אותו: "אני יודע שיש קבוצות מצוינות, כמו מכבי יפו, הפועל קרית אונו, קרית שלום וקבוצות נוספות, וממש לא הולך להיות קל, אבל כולי תקוה שנוכל לבנות פה קבוצה טובה שבסופו של דבר תעלה ליגה".

עוד קודם לדברים, ראש עיריית יהוד-מונוסון, יוסי בן דוד, סיפר: "הבאנו את אלון מזרחי כדי לשדרג את הכדורגל ביהוד. הרבה שנים הפועל יהוד לא הייתה קיימת וכעת אנחנו מקווים שנוכל לבנות את הקבוצה, כך שהיא תטפס בכל שנה ובסופו של דבר תגיע לליגה הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully