וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמסלם: "ננסה לסגור את הסיפור כבר בבית"

אסף שקד

22.7.2008 / 19:48

כ-200 אוהדים קולניים קיבלו את שחקני בית"ר ירושלים בנתב"ג, הקפטן מבטיח: "יש לנו מספיק זמן להגיע מוכנים למשחק מול ויסלה"

לאחר עשרה ימים בהם שהתה בית"ר ירושלים במחנה האימונים בשוויץ, נחתה הקבוצה היום (שלישי) בישראל והתקבלה בחום על ידי כ-200 אוהדים, שהגיעו לנתב"ג וקיבלו את שחקני הדאבליסטית. מרבית שחקני הקבוצה העדיפו לצאת מיציאה צדדית ולא לצאת לאולם מקבלי הפנים. היחידים שיצאו אל ההמון היו דוד אמסלם ואריק בנאדו, השחקנים הצעירים עידן ורד וטל משעלי, השוער טברטקו קאלה והמגן שמוליק קוזוקין. שני הקפטנים בנאדו ואמסלם ענו לשאלות כלי התקשורת ודיברו על מחנה האימון והמשחק הקרוב מול ויסלה קרקוב.

"היה לנו מחנה טוב", סיכם בנאדו את השבוע וחצי אותו העבירו שחקני הקבוצה בשוויץ. "עשינו את כל מה שציפו מאיתנו ואנחנו עם הפנים קדימה, אסור לשכוח שאנחנו רק בתחילת העונה ואף פעם אתה לא מוכן במאה אחוז בשלב כזה, אבל לקראת המשחקים מולם נביא מעצמנו מאה אחוז. אנחנו יכולים לעשות את זה במשחק נתון אחד".

דוד אמסלם הוסיף: "היה מחנה טוב עם הרבה משחקים. אנחנו לא בכושר מלא, ויש לנו עוד במה להשתפר, אבל יש לנו שחקנים טובים וקבוצה טובה. ייקח לנו קצת זמן אבל אנחנו נעשה את זה, יש לנו שמונה ימים להתכונן ועוד משחק אימון בהרצליה ביום שישי, ככה שזה מספיק זמן להגיע למשחקים מולם מוכנים".

על היריבה הפולנית אמר אמסלם: "יהיה משחק לא קל מולם. ויסלה זו קבוצה קשה אבל המשחק הראשון הוא בבית שלנו ונשתדל לבוא הכי טוב שאפשר ולסגור את זה בבית. כל ניצחון מוריד קצת לחץ מהשחקנים, במחנה שיחקנו נגד קבוצות קשות ויש לנו עוד כמה ימים להתכונן היטב למפגש מול הפולנים".

על החלוץ החדש, אבראו, אמר אמסלם: "אבראו משתלב טוב. הוא לא היה במחנה הראשון, אבל בכל יום שעובר הוא משתלב יותר יהיה לו יותר קל בהמשך".

נותרו כרטיסים בודדים למשחק מול קרקוב

רק כ-500 כרטיסים בלבד נותרו למשחק ביום רביעי הבא במסגרת מוקדמות ליגת האלופות מול ויסלה קרקוב הפולנית. במהלך השבוע האחרון נחטפו למעלה מ-4,000 כרטיסים ושבוע בלבד לפני המשחק נותרה כמות קטנה מאוד של כרטיסים, כולם ליציע הצפון-מזרחי. גם 500 הכרטיסים שנותרו אמורים לאזול כבר ביומיים הקרובים ואצטדיון טדי אמור להיות מלא בכ-18 אלף אוהדים (לטובת אוהדי קרקוב הוקצו 2,000 כרטיסים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully