וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אימון: נתניה ניצחה 2:3 את ווינטרטור

אייל בן יעקב

22.7.2008 / 21:46

צמד של אוקוצ'ה, עם שער סמוך לסיום, הקנה לקבוצה ניצחון. חיימוביץ': "זה נראה יותר טוב ממשחק למשחק". שטראובר יהיה כשיר לברמן

לאחר משחק התיקו המאופס נגד פרייבורג וההפסד לשאפהאוזן, השיגה הערב (שלישי) מכבי נתניה ניצחון במחנה האימון שלה באוסטריה. הקבוצה של לותר מתיאוספגשה הערב למשחק אימון שלישי את ווינטרטור השוויצרית, הקבוצה בה שיחק משה אוחיון בתחילת העונה שעברה וניצחה 2:3.

סגנית האלופה הישראלית עלתה ליתרון כבר בדקה העשירית משער נגיחה של אוקוצ'ה, אחרי הגבהה של שניר גואטה. בדקה ה-29 ווינטרטור השוותה. השוויצרים יצאו להתקפה מתפרצת, אותה סיים בצורה יעילה מאטו סימונוביץ'. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה חזר היתרון לנתניה. אוקוצ'ה מסר לחן עזרא, שבעט וכבש. 16 דקות בתוך המחצית השנייה איזן חלוצה של ווינטרטור, סיסיהיני פביאן, ל-2:2. דקה לסיום, אוקוצ'ה משתלט על ריבאונד כדי להבקיע את השני שלו והשלישי של קבוצתו בדרך לניצחון הדרמטי והמתוק 2:3.

"זה היה עוד משחק הכנה במסגרת המשחקים שלנו במחנה", אמר בסיום אוקוצ'ה. "הגענו להרבה מאוד מצבים וזה דבר מעודד וחיובי, אבל גם החמצנו מספר מצבים וזה חבל. אני שמח שיצא לי לכבוש שני שערים ומקוה שאני והקבוצה נמשיך ככה".

"שמח שניצחנו בפעם הראשונה במחנה", אמר רביד גזל. "הגענו להרבה מצבים ועם קצת יותר ריכוז ומזל יכולנו לכבוש גם שישה שערים". זאב חיימוביץ, ששינה את מספרו לשלושים: "זה נראה יותר טוב מאימון לאימון וממשחק למשחק, אנחנו מתחברים, מתקדמים ומתגבשים. אני בטוח שככל שנעבור עוד ימים ומשחקים, נתחבר ונראה עוד יותר טוב".

שטראובר יהיה כשיר לברמן

השוער לירן שטראובר דיווח כי הוא חש הרבה יותר טוב, אולם במועדון מעדיפים שלא יקיים אימונים עם כדור עד שבת. שטראובר עורך אימונים עם מאמן הכושר אורי הראל, והוא צפוי לשחק במשחק האימון בשבת מול ורדר ברמן.

שלו מנשה קיבל מכה מאחד המוטות שהוצבו במגרש במהלך האימונים ונזקק לטיפול. גם בסיום האימון היום נותרו חלק מהשחקנים לעבודה יותר אישית. הפעם נותרו המגנים, הקשרים והחלוצים שחלקם עבד עם המאמן לותר מתיאוס, וחלקם עבד עם עוזר המאמן דוד פיזנטי. פרנסיס קיויו עבר לאחרונה בדיקת MRIלב שיצאה תקינה. הבדיקה נערכה בעקבות שתי בדיקות אקו לב שהחלוץ עבר קודם לכן, מהן לא עלה מצבו הבריאותי באופן חד משמעי. קיויו לא ישחק הערב במשחק האימון בגלל מתיחה בשריר הירך.

נשיא הכבוד של המועדון, מרדכי שפיגלר, מונה היום ליועץ מקצועי של הליגות הנמוכות מטעם ההתאחדות לכדורגל. המטרה היא ששפיגלר יעבוד עם קבוצות ליגות א'-ג', להגיע לשטח, לתרום לקבוצות הבוגרות ולקבוצות הנוער ולעזור לקידום הכדורגל במקומות אלה. שפיגלר יעבוד על פי תכנית עבודה מסודרת. מנתניה נמסר כי שפיגלר ימשיך לכהן בתפקידיו במועדון כנשיא הכבוד וכאחראי על המחוננים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully