וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין פריינטה הוצע להפועל תל אביב

קרן שמש

22.7.2008 / 15:47

הקשר היהודי בן ה-21 ששיחק בעבר ב-פ.ס.ז' ונבחן במכבי ת"א, מועמד לאדומים. מאמן נבחרת ניגריה: "אניימה בסך הכל רוצה לייצג את מדינתו"

הקשר היהודי צרפתי קווין פריינטה הוצע להפועל תל אביב על ידי סוכן השחקנים דדה חדד. פרייטנה בן ה-21, ששיחק בעברו ב פ.ס.ז' ומשם עבר לשחק בקבוצת המילואים של לבאנטה הספרדית, הביע נכונות לשחק בארץ. בחורף שעבר נבחן פריינטה במכבי תל אביב שהחליטו לבסוף לוותר על שרותיו.

"כבר תקופה שיש דיבורים עם הפועל תל אביב בנוגע לשחקן אך כרגע הוא נבחן במונקו, ולא ברור מתי הוא יגיע להיבחן בהפועל תל אביב. נכון ששני הצדדים מביעים נכונות אבל כרגע אין משהו ספציפי. הוא לא יגיע לארץ בשבוע הקרוב, ונהיה יותר חכמים בשבוע הבא" אמר סוכנו דדה חדד.

הפועל תל אביב בדקה את האפשרות לערוך מחנה אימונים קצר לאחר משחקה בסן מרינו מול יובנס דגונה במסגרת סיבוב המקדמות הראשון של גביע אופ"א, אך עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין. בקבוצה עדיין מחכים להתפתחויות בעניין סלים טועמה, שכרגע שומר על שתיקה בנושא.

מאמן נבחרת ניגריה, סמסון סיאסיה, התראיין לעיתונות המקומית והתייחס לכך ששוערה של הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, לא שוחרר למשחקי האולימפיאדה ולא ייצג את נבחרתו: "החששות שלנו הפכו למציאות. חלק מהשחקנים שלנו לא מורשים לצאת למשחקים היות והקבוצות שלהם פשוט לא משחררות אותם, וזה לא בסדר. הפועל תל אביב מקשה על וינסנט אניימה, שבסך הכל רוצה לייצג את המדינה שלו במסגרת המשחקים האולימפיים. הנושא הועבר לטיפול ההתאחדות הניגרית, אנחנו מקווים לטוב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully