וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינטאג' רנדי

22.7.2008 / 14:36

רנדי ג'ונסון הגיש כמו בימים הגדולים, ואריזונה יירטה את הקאבס 0:2 למרות הופעה ענקית של הארדן. מטווחים של דטרויט והדודג'רס

אריזונה - שיקגו קאבס 0:2

לריץ' הארדן פשוט אין מזל. מאז שהגיע בטרייד, הארדן נתן הופעה אחת סולידית והופעה שניה גאונית, ועדיין לא זכה בניצחון עם הקאבס. שבעה אינינגים ועשרה טיגונים לא עזרו להארדן, כי רנדי ג'ונסון היה במיטבו. הביג יוניט נתן עוד אחת מהתצוגות שאיפיינו אותו עד אמצע העשור, עם שבעה אינינגים וארבע קטילות, כשהוא משאיר לצ'אד קוולס את מלאכת הסגירה ואגב כך רושם מאזן 0:13 בקריירה מול הקאביז. קוולס סגר בהצלחה אחרי פיאסקו ברנדון ליון יום לפני כן. הומר ראשון לאלכס רומרו.


סט. לואיס - מילווקי 6:3

הנסים נגמרו לקרדינלס. אחרי שחזרו מפיגורים גדולים בסדרה עם סן דייגו, הציפורים האדומות השוו באינינג התשיעי ל-3:3, אבל בעשירי חבט ביל הול להומר על ריאן פרנקלין, הברוורס שמו עוד שתי ריצות על הלוח ועם הניצחון הגדול לא רק השתוו לקרדינלס מבחינת מאזן, אלא גם סגרו את הפער מהקאבס לשני משחקים בלבד. וו-הו, שמח במרכז. סלומון טורס ששבר את השמירה זכה בניצחון, פרנקלין עם ההפסד.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 16:10

מאז האינינג התשיעי מול אריזונה ביום ראשון, הדודג'רס במצב רוח קרבי. שמונה ריצות על קיפ וולס (0.1 אינינג בלבד) כבר באינינג הראשון עזרו מאוד ללוס אנג'לס, כי אריק סטאלץ לא היה מדהים ויצא אחרי פחות מארבעה אינינגים וגם הבולפן לא היה מבריק. היכולת ההתקפית של ג'יימס לוני, עם שלוש חבטות וחמישה ריביז, עשתה את ההבדל, כשטרוי טולוויצקי רושם חמש חבטות ברוקיז. במשחק הזה היה רק הומראן אחד, של מאט הולידיי מקולורדו. בריאן פלקנבורג הוא המגיש המנצח.


פלורידה - אטלנטה 4:0

המארלינס החמיצו הזדמנות להיצמד למטס ולפיליז וליצור משולש פסגה במזרח, בעיקר בשל כישורי הגשה נאים של חורחה קמפיו, שרשם ניצחון עם פנינה של שבעה ושישה. שתי חבטות למארק טשיירה הרותח, הפסד לכריס וולסטאד.


יוסטון - פיטסבורג 9:3

פרדי סאנצ'ז חבט להומר בתוך הפארק שהכניס שלוש ריצות, ג'ייסון ביי ואדם לה רוש הוסיפו הומרים משלהם, כשהסיפור הגדול הוא שכל ההומרים באו באינינג תשיעי בן שבע ריצות של הפייראטס, שהפכו פיגור 3:2 לניצחון. טיילר ייטס עם הניצחון, חוזה ולוורדה עשה ברנדון ליון ויצא עם שבירת שמירה, הפסד, שש ריצות חובה וכאבי לב אדירים למי שמחזיק בו בפנטזי.


סינסינטי - סן דייגו 6:4

שלוש ריצות של הפאדרס באינינג התשיעי על פרנסיסקו קורדרו היקנו לקליי הנסלי ניצחון ולטרבור הופמן שמירה. הומר לסקוט היירסטון בסן דייגו וגם לקן גריפי ג'וניור ולאדווין אנקרנסיון הלוהט בסינסינטי.

מה עובר על הוייט סוקס?

שיקגו וייט סוקס - טקסס 6:1

ג'וש המילטון המשיך את המומנטום מהאולסטאר המופלא שהיה לו עם הומר בן שלוש ריצות, האנק בליילוק הוסיף הומר של שתיים והריינג'רס הנחילו לוייט סוקס הפסד ביתי שלישי ברציפות, הרצף הגרוע ביותר שלהם העונה. סקוט פלדמן זכה בניצחון, חאווייר ואסקז רשם הפסד למרות הופעת איכות יוצאת מהכלל של שבעה ועשרה וקרלוס קוונטין חבט להומר לגרביים, שנשארו בפסגה בגלל פאנק קטן של מינסוטה.


ניו יורק יאנקיז - מינסוטה 4:12

והפאנק הזה נגרם כתוצאה מחוסר אונים של ניק בלקבורן היציב בדרך כלל, שהרשה שש ריצות ב-1.2 אינינגים בלבד ואיפשר לסידני פונסון להצעיד את היאנקיז לניצחון רביעי ברציפות. דרק ג'יטר, אלכס רודריגז ורובינסון קאנו חבטו להומרים, פונסון גמא 5.2 אינינגים.


טמפה ביי - אוקלנד 0:4

סקוט קאזמיר, מנצח האולסטאר, הגיש שבעה והכיש תשעה, והרייז חזרו למוטב לאחר ההפסד לטורונטו, כשהם משמרים פער של 1.5 משחקים מבוסטון ו-4.5 מהיאנקיז. הומר ושני ריביז לאבאן לונגוריה התותח, חמישה אינינגים לכוכבנית דיינה איבלנד בהפסד.


סיאטל - בוסטון 4:0

אחרי שלושה הפסדים באנהיים, טרי פרנקונה לא לקח צ'אנסים. ג'ון לסטר היה מצוין עם 7.1 אינינגים, וכשהוא התחיל לשקשק קצת, פרנקונה העלה את ג'ונתן פפלבון לחמישה אאוטים. פפלבון שמר בהצלחה, והרד סוקס יצאו מרצף ההפסדים. אינינג שמיני העונה לג'ייסון וריטק.


קנזס סיטי - דטרויט 19:4

NO MERCY, MOTHERF...! הטייגרס הוציאו לרויאלס את כל הקישקע'לע של האינגאלע עם חמש חבטות ושישה ריביז של מיגל קבררה ועם הומר, ארבע חבטות וחמישה ריביז של מאט ג'ויס, כשבתפריט גם אינינג שמיני בן עשר ריצות. אולי זו הריצה המיוחלת של דטרויט? עדיין לא, אבל חבר'ה - רק חמישה משחקים וחצי משיקגו והכל פתוח. זאק מיינר עם הניצחון, גארי שפילד עם הומר לדטרויט, לוק הוצ'באר עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 5:2

את מה שלא יכלו הרד סוקס לעשות, עשו האינדיאנס. קייסי בלייק, ג'וני פראלטה ואנדי מארטה הלכו רחוק והנחילו לארווין סנטנה הפסד רביעי העונה, למרות הופעה טובה נוספת שלו - שבעה אינינגים ושמונה קטילות, לצד ארבע ריצות ששלוש מהן נזקפו לחובתו. פול בירד האקס-מלאך עם הניצחון, מסאהידה קוביאשי עם השמירה.


בולטימור - טורונטו 3:8

רדהיימס ליז הגיש 5.2 אינינגים בדרך לניצחון, כשהוא נעזר בהומרים של אדם ג'ונס ורמון הרננדז. ג'סי ליץ' עם ההפסד, שהוריד את הבלו ג'ייז למרתף המזרח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully