וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הסגל שלנו לא ארוך אבל נותן מענה בכל עמדה"

22.7.2008 / 13:35

לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה נשמע אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, אופטימי לקראת העונה הקרובה. חלוץ ברזילאי ודרום אפריקאי ייבחנו

לאחר 4 משחקי הכנה בהם שמרה על שער נקי, מכבי חיפה יוצאת למחנה אימונים באוסטריה. רק שני שחקנים לא הגיעו לנמל התעופה, והם החלוצים תומר חמד ואושרי גיטה. לפני יותר משבועיים נודע כי שני השחקנים מועמדים לעזוב בעקבות הצטרפותו של שלומי ארבייטמן, ואילו אתמול אושרו העברותיהם, כאשר חמד נחת בבני יהודה, וגיטה בבני סכנין. הקשר הקמרוני הנבחן איונג אנו לא יצא למחנה האימונים בגלל בעיות בויזה, ולעומתו גוסטבו בוקולי יצא, למרות שהוא מאושש מפציעה, והוא צפוי להשתתף במשחקי ההכנה.

"עברנו תקופת הכנה של 3 שבועות ו-4 משחקי הכנה. אנחנו הולכים לקראת השלב השני המאוד חשוב ונערכים על נושא שיפור הכושר הגופני וייצוב סגנון ושיטת המשחק. כל זה מעבר לגיבוש החברתי. נעשה הכל כדי לחזור מהמחנה קבוצה טובה וחזקה יותר. נעבוד קשה, נתקדם וננצל את מחנה האימון לעבודה. הסגל שלנו לא ארוך אבל הוא יכול לתת מענה בכל עמדה". השחקנים שייבחנו במחנה האימון הם החלוץ הברזילאי ריקדדו, וחלוץ נבחרת דרום אפריקה.

השוער ניר דוידוביץ' אמר: "מטבע הדברים אין לנו חששות לקראת המחנה. תמיד לוקח זמן להכיר אחד את השני, אני חושב שאנחנו משחקים טוב ונראים טוב, אם נמשיך ככה הכל יהיה בסדר ואין סיבה שלא נרוץ למעלה. מבחינתי מה שהיה במהלך הקיץ כבר מאחורי, תמיד הצהרתי שמכבי חיפה היא הבית שלי".

יניב קטן, חלוץ הקבוצה, אמר: "בסך הכל אני חושב שעבדנו כמו שצריך, משחקי ההכנה היו טובים. אנחנו בדרך הנכונה ואני מקווה שנעשה מחנה טוב ונשחק כמו שאלישע רוצה. יש לנו סגל המורכב כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully