וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: חן פומרנץ נפצע וייעדר חצי שנה

מישל מיכאלי, אתר SHOOTER

21.7.2008 / 21:44

שחקן ווצלאר הגרמנית נפצע בצורה קשה בברכו במשחק האימון של קבוצתו ויחמיץ את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה של הנבחרת

חן פומרנץ, שחקנה של ווצלאר הגרמנית, נפצע במשחק האימון הראשון של הקבוצה נגד האט מאנטן ביום שישי האחרון. לאחר בדיקות שערך פומרנץ בגרמניה, מסתמן כי הוא ייעדר כחצי שנה לאחר שנפגע בברכו השמאלית. "המקרה של חן הוא באופן טבעי שוק עבורנו", אמר ריינר דטצאוור, מנהלה הספורטיבי של ווצלאר שהוסיף: "אנו נעניק את כל התמיכה שחן יזדקק, כדי שיחזור אלינו במהרה".

הפציעה של פומרנץ נגרמה לאחר שהתנגש בשחקן יריב ונחת על ברכו בצורה מסוכנת. כעת בקבוצה מודעים לכך שפומרנץ ייאלץ לעבור ניתוח, ויקוו שתהליך ההתאוששות של השחקן ייעשה במהרה על מנת שיוכל לחזור לסיבוב השני בבונדסליגה. פומרנץ מצטרף לאבישי סמולר שמשחק אף הוא בווצלאר נוסף שמשחק בווצלאר ומצוי בתהליך שיקום ארוך מפציעה..

פומרנץ יחמיץ את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה יחד עם נבחרת ישראל, שלמה הופמן מאמן הנבחרת אמר: "מצער מאוד לשמוע את זה, חן היה בפריצה מאוד רצינית קדימה ואין לי שום ספק שהוא הלך למקום הנכון בשבילו. אני באופן אישי שמחתי מאוד בתור מאמן של בנבחרת שהוא הגיע לליגה הגרמנית, ולשמוע בשורה כזו הייתה מהלומה קשה מאוד. הוא הגיע לקבוצה חדשה שעוד לא הספיקה לקבל ממנו את התוצרת אותה הוא מסוגל לתת".

הופמן המשיך ואמר: "אני מאמין מאוד בחן, הוא בחור חזק מאוד גם מנטאלית ובנוסף הוא בחור רציני. הוא ייצא מהפציעה בצורה הטובה ביותר ובמהירות הגבוהה ביותר, זו אבדה לנבחרת".

  • עוד באותו נושא:
  • חן פומרנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully