וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנארד דון בורטי בדרך החוצה מסכנין

יצחק סולומון

22.7.2008 / 10:21

בקבוצה מאוכזבים מאוד מיכולתו של הגנאי, והוא עשוי להיחתך לאחר המשחק בלה קורוניה. גנאים על אירועי הרצליה: "מכות? לא דרכנו"

החלוץ הגנאי ברנארד דון בורטי בדרך החוצה מבני סכנין. בקבוצה מאוכזבים מאוד מהיכולת הפושרת שגילה השחקן עד כה, כשהמשחק מול דפורטיבו לה קורוניה עשוי להיות משחקו האחרון בקבוצה. כזכור, בורטי הוחתם בסיום העונה החולפת, כאשר לסכנין עדיין לא היה מאמן. בורטי נחשב לאחד השחקנים הבכירים בגאנה, והגיע בעקבות המלצות חמות של המאמן אייל לחמן, שהדריך אותו בקבוצת הארטס אוף הוק. היו"ר מאזן גנאים, התייחס לנושא בורטי ואמר: "מוקדם להגיד שהוא ישוחרר מהקבוצה. עדיין אין החלטות בנושא".

המאמן, פרדי דוד, כבר מכין אלטרנטיבות לעמדה הבוערת בסכנין, עמדת ההתקפה, וצירף לקבוצה את הצעיר והמבטיח, אושרי גיטא ממכבי חיפה. גיטא הספיק להירשם, וייצא עם הקבוצה כבר מחר, למשחק הגומלין במסגרת האינטרטוטו, מול דפורטיבו לה קורוניה. גיטא: "שמעתי רק דברים טובים על סכנין ואני שמח להגיע לקבוצה".

בסכנין הכחישו את הפרסומים על אלימות במשחק האימון אתמול (שני) מול מכבי הרצליה (0:0). גנאים: "השופט הרחיק שחקן של הרצליה, אייל לחמן צעק והמשחק הופסק. מי שאומר שהיו מכות לא יודע על מה הוא מדבר. מה לנו ולמכות? זה לא הסגנון שלנו וזו לא הדרך שלנו". מחר (רביעי) אחר הצהריים תצא הקבוצה למשחק הגומלין בספרד מול דפורטיבו לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully