וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מודאגים: "ביכולת כזו, אין מצב שנעבור את מוגרן"

יצחק סולומון

22.7.2008 / 10:11

משחק ההפסד למכבי חיפה 2:0 איכזב גורמים מיכולתה של הקבוצה של מישל דיין. הנבחן לנגלי שוחרר ובמועדון מודאגים ממצבת הזרים

בעירוני קריית שמונה מודאגים מחוסר ההצלחה להנחית בקבוצה זרים איכותיים, בנוסף לחלוץ אגודה קאובינה והמצטרף הטרי, הפרואני חאיר סספדס. המאמן מישל דיין, שהחליט לשחרר את הנבחן הג'מייקני, ריצ'רד לנגלי בשל יכולתו החלשה, הבהיר לא פעם כי ינחית בארץ רק זרים איכותיים, כאלה שיקבל עליהם המלצות חמות. "נבחן אותם בפינצטה. לא נביא עוד זרים. נביא כאלה שישדרגו את הקבוצה", אמר.

בינתיים מודאגים בקריית שמונה מהיכולת החלשה שהקבוצה הציגה במשחק האימון מול מכבי חיפה. "עם יכולת כזו, אין מצב שאנחנו עוברים את מוגרן ממונטנגרו בגומלין באופ"א", אמר גורם בקבוצה. על העובדה שקריית שמונה שיחקה בהרכב חסר, אמר הגורם: "גם הרכב חסר לא מצדיק יכולת כל כך חלשה".

היחיד שהרשים מול מכבי חיפה היה הפרואני סספדס, שלמרות שנחת רק בשעות הבוקר, לאחר טיסה ארוכה ומייגעת, גילה יכולת טובה, שהוסיפה המון אופטימיות בצוות המקצועי של הקבוצה.

בקריית שמונה מכחישים נתק בין הבלם סאלח חסארמה, לשוער דני עמוס, שהתעמתו מילולית במשחק מול מוגרן, כאשר האשימו האחד את השני באחריות לשער שהקבוצה ספגה. "זה שהם התעמתו זה מראה שאכפת להם מהקבוצה וכאב להם השער שספגו", אמר גורם בקבוצה.

בגזרת הקשר מחוף השנהב, גואל צ'ירסוואה, אין חדש. גורם בקבוצה: "כנראה שיש לו הצעות יותר טובות והוא לא רוצה לשחק אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully