וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: יבואה מרשים באימונים

קרן שמש

21.7.2008 / 22:12

החלוץ נכנס לכושר וכבש צמד באימון הפועל ת"א, שמתכוננת לגומלין בסן מרינו מול יובנס. האדומים מנסים לגשר על הפערים עם טועמה

הפועל תל אביב ערכה הערב (שני) אימון לקראת משחק הגומלין מול יובנס דוגאנה, שיתקיים בסן מרינו בשבוע הבא. סמואל יבואה שכבש שער ראשון באימון אמש, ממשיך להפגין יכולת טובה והיום כבש צמד נוסף.

אלי גוטמן נפגש לפני האימון עם מאמני קבוצות הנוער במטרה לקרב בין הצוות המקצועי של מחלקת הבוגרים לזו של הנוער. בסיום הפגישה אמר המאמן לאתר הרשמי: "מחלקת הבוגרים ומחלקת הנוער רוצות ללכת בדרך משותפת ולהדק את היחסים המקצועיים. המטרה היא שהחל מגיל ילדים, המאמנים יעבדו לפי הקו והדרך שלנו על מנת ליישר קו בנושא אימון, כך ששחקנים יגיעו ממחלקות הנוער לבוגרים הם יהיו מוכנים יותר ויבינו מה רוצים מהם יותר בקלות.

"היום עסקנו בהנעת כדור תחת לחץ ונתנו למאמנים חומר למחשבה ותרגילים עליהם יעבדו עם הילדים והנערים. אני ויוסי (אבוקסיס ק.ש) נגיע במהלך העונה לאימונים של המחלקות השונות ונראה שהמאמנים באמת עובדים כפי שאנחנו רוצים. זה יגרום לשיתוף פעולה הדוק יותר ויתרום לכל הצדדים".

טועמה עדיין רחוק

סלים טועמה עדיין רחוק מהגעה להפועל תל אביב. האדומים, שרוצים לראות את טועמה במדיהם, ממתנים להתפתחויות שיסללו את דרכו של למועדון וזאת לפני שיחלו במשא ומתן עם מועמדים נוספים, ביניהם קשר גנט גילי ורמוט.

בסביבתו של טועמה לא אהבו לשמוע את התבטאויותיו של מאמן האדומים, אלי גוטמן בנוגע לנכונותו של השחקן לעבור להפועל תל אביב. "יש דברים שגוטמן לא יודע. יכול להיות שזה מה שגורם לו לומר דברים כאלו על טועמה", אמרו היום.

טועמה בחר שלא להפנות אצבע מאשימה לכיוון הפועל תל אביב ומאמנה ואמר: "אני מכבד מאוד את אלי גוטמן ובשל כך אני בוחר שלא לומר דבר". בינתיים נעשים מאמצים להתגבר על הפערים הכספיים בין שני הצדדים מאחר שלא נראה כי הפועל תשלם את הסכום שאותו דורש טועמה מהקבוצה, כשני מיליון שקלים. זאת בנוסף לסכומים הגבוהים אותם דורשת קבוצתו, סטנדרד ליאז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully