וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס חטפה שוקי

21.7.2008 / 22:03

הסיינטס נתנו שתי בחירות דראפט לג'איינטס והעבירו לשורותיהם את הטייט אנד ג'רמי שוקי. טיילור: "לא אשכח את 11 שנותיי במיאמי"

תם הפרק של ג'רמי שוקי בניו יורק ג'איינטס. הטייט אנד רב הפוטנציאל עבר הערב (שני) לניו אורלינס סיינטס, תמורת בחירות דראפט בסיבוב השני והחמישי ב-2009. כך דווח ב-"פוקס ספורט".

הסיינטס רצו את שוקי, הממורמר התמידי, כבר בפברואר אבל לא הצליחו לשכנע את הג'איינטס להעבירו. הם הציעו תחילה בחירת סיבוב שני ולאחר מכן הוסיפו את החמישי, כשניו יורק סירבה לוותר. בסופו של דבר, מחנות האימונים הגיעו ואלופת ה-NFL החליטה כי הגיע הזמן להיפרד משוקי. הטייט אנד הגיע ארבע פעמים לפרובול בשש עונותיו בליגה, כשהוא רושם 371 תפיסות ל-4,228 יארד ו-27 טאצ'דאונים. עונתו הטובה ביותר הייתה 2005, במהלכה קלט 65 כדורים ל-891 יארד ושבעה טאצ'דאונים. עיקרי המחלוקת של שוקי עם הג'איינטס היו שהשחקן רצה להיות פעיל יותר במשחק המסירה, בעוד הקבוצה העדיפה להשתמש בו יותר כחוסם.

שחקן אחר שעבר הוא ג'ייסון טיילור, שנחת בוושינגטון עם צירופו לרדסקינס. טיילור היה מוכן, לפי ESPN, לוותר על חלק משכרו ולהתאים אותו לתקרת השכר של הרדסקינס על מנת שהטרייד יתבצע במהירות. "לעולם לא אשכח את 11 השנים שלי במיאמי", אמר הקיצוני הגנתי, "ועם זאת, אני מחכה כבר לפגישה עם דניאל סניידר. אני גאה לייצג את בירת ארצות הברית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully