וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את נוישאטל

אסף שקד

21.7.2008 / 20:53

האלופה הישראלית סיימה את מחנה האימון בשווייץ עם ניצחון ראשון. היריבה הופיעה בהרכב משני ביותר, יום אחרי שערכה משחק ליגה

בית"ר ירושלים ערכה הערב (שני) משחק ראשון במסגרת מחנה האימון בשוויץ, וניצחה 0:3 את נוישאטל המקומית. היה זה ניצחונה הראשון של בית"ר במחנה האימון, לאחר שהפסידה לראפיד בוקרשט, וסיימה בשתי תוצאות תיקו את משחקיה נגד סושו ופרטיזן בלגרד (במשחק שפוצץ כמה דקות לפני סיומו).

עם זאת, חשוב לציין שנוישאטל שיחקה רק אתמול משחק ליגה מול פ.צ ציריך ולכן עלתה למשחק מול בית"ר בהרכב משני ביותר. כריסטיאן אלברז סיים 70 דקות ויהיה כשיר למשחק מול ויסלה קרקוב ביום רביעי הבא. המגן הודיע לצוות המקצועי כבר לפני יומיים שהוא מרגיש כשיר למשחק מול הפולנים.

בית"ר עלתה הערב ליתרון 0:1 בדקה ה-8 כשאבירם ברוכיאן ניצל טעות בהגנת היריבה. אחד משחקני ההגנה השווייצרים החזיר כדור לשוערו, זה הסתבך ובעט הישר אל רגלו של ברוכיאן, והכדור נכנס פנימה.

המקומיים שלטו בקצב המשחק, אבל דווקא בית"ר כמעט וכבשה. בדקה ה-29 סבסטיאן אבראו פרץ לרחבה מימין, ובעט כדור לפינה הקרובה, אך השוער השווייצרי קלט. בדקה ה-45 דריו פרננדז מסר לאבראו כדור עומק, וזה בעט מצד ימין כדור שטוח שחמק החוצה.

המחצית השנייה התאפיינה בדומיננטיות בית"רית. בדקה ה-60 הוכפל היתרון הישראלי לאחר שאבראו דייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-90 פרץ משה אוחיון לרחבה השווייצרית, ועשה הצגה כשחלף על פני שוער היריבה. השופט שרק לפנדל, ואוחיון כבש.0:3 לבית"ר בסיום.

הקפטן אריק בנאדו, אמר בסיום המשחק לאתר הרשמי: "ההרגשה טובה, עשינו מחנה טוב, השגנו את כל המטרות שלנו במחנה הזה. הכרנו את כולם, גם את השחקנים החדשים וגם את הצעירים. עשינו את העבודה, ואנחנו עם הפנים קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully