וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרי גיטא סיכם עקרונית בבני סכנין

21.7.2008 / 21:06

החלוץ צפוי לחתום על חוזה בימים הקרובים, סוכנו: "הוא לא ימשיך בחיפה". הירוקים גברו 0:2 על קרית שמונה במשחק אימון, דיין: "נהנתי מחיפה"

חלוץ מכבי חיפה אושרי גיטא, לא ייצא למחנה האימון של מכבי חיפה באוסטריה, והוא צפוי לחתום בימים הקרובים בבני סכנין, לאחר שהושגה הסכמה עקרונית בין הצדדים. סוכנו של השחקן, גלעד קצב, אמר בתגובה: "הוא לא ימשיך במכבי חיפה, והוא בודק את האופציות העומדות בפניו". זהו השחקן השני שעוזב את חיפה תוך יממה, אחרי החלוץ תומר חמד, שהושאל אתמול לבני יהודה.

בתוך כך, מכבי חיפה גברה הערב (שני) 0:2 על הפועל קרית שמונה, במשחק אימון שנערך בכפר גלים. בשורות חיפה פתח בהרכב הקשר האחורי, איונג אנו הקמרוני, והציג יכולת פושרת. בהמשך נכנס הקשר האוקראיני, סרגיי ריבולקה, שבחיפה אמורים לקבל החלטה האם להחתימו ולהשאילו לקבוצה אחרת, או לשחררו.

הירוקים עלו ליתרון כבר בדקה ה-1 כשליאור רפאלוב בכניס כדור עומק לג'ון קולמה, וזה חלף על פני השוער וגלגל מזווית קשה פנימה כדי לקבוע 0:1 לחיפה. בדקה ה-20 החמיץ פאנטיני מול שוער קרית שמונה יוסי בצלאל. חיפה שלטה לאורך כל המשחק, והגיע למספר מצבים, אך פאנטיני, בירם כיאל וליאור רפאלוב לא ניצלו את ההזדמנויות.

החלוץ מוחמד גאדיר, נכנס במחצית השנייה יחד עם אייל גולסה ושלומי ארבייטמן. שיתוף הפעולה בין השלושה היה טוב מאוד. גולסה הפגין יכולת טכנית גבוהה, וגאדיר הפגין מהירות. בדקה ה-90 היה זה שלומי ארבייטמן שכבש מהנקודה הלבנה, וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לחיפה. הטוב במגרש היה הקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה, שהמשיך להראות מנהיגות במרכז המגרש, והיה פעיל מאוד.

גפני: "יש אווירה טובה, וזה מתבטא במגרש"

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, התייחס לשילוב הצעירים בקבוצה: "אמרתי בתחילת ההכנות שהצעירים יקבלו דקות. היכולת שלהם היא לא הפתעה עבורי. גולסה, זגורי ומוחמד גאדיר הם שחקנים טובים. יש פה שחקנים ותיקים שיעזרו להם. כשמפתחים צעירים, הדבר הכי בולט אצלם זה חוסר רצינות, ולכן צריך להיות עם אצבע על הדופק".

על הנבחנים אמר לוי: "הקמרוני, איונג אנו, לא ייצא למחנה בגלל בעיות ויזה. ריבולקה הוא שחקן צעיר, ואם נרכוש אותו, זו תהיה כהשקעה לטווח ארוך בלבד".

מאמן קרית שמונה, מישל דיין: "משחק לא טוב מבחינתנו, במיוחד בחצי הראשון. בחצי השני השתפרנו, אנחנו בשלבי הכנה". על הפרואני הנבחן, חיאר סספדאס, אמר דיין: "אנו בהחלטו מכירים ומודעים ליכולתו. הוא יכול לשחק בכמה תפקידים ולעזור לנו". על היכולת הדלה של קבוצתו, אמר דיין: "איננו בוחנים קבוצה לפי המצבים שהיא הגיעה אליהם במשחק. אנו אחרי אימון בוקר, וזימנתי לפני המשחק שלושה שחקני נוער כדי להוריד עומס. אני יכול רק לאחל הצלחה למכבי חיפה, היה לי כיף לראות אותם".

שחקן מכבי חיפה, המגן רוני גפני, שהציג יכולת טובה במחצית השנייה: "הקבוצה משתפרת. היה לנו משחק טוב, במיוחד במחצית הראשונה. אני מקווה שנמשיך כך. יש אווירה טובה, וזה מתבטא במגרש. באופן אישי, אני מרגיש טוב ומקווה להמשיך ביכולת הזו".

עדכון ראשון: 20:30, 21/07/08
עדכון אחרון: 21:06, 21/07/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully