וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תסיים את מחנה האימונים מול נוישאטל

אסף שקד

21.7.2008 / 13:51

האלופה הישראלית תפגוש את היריבה, שפתחה את העונה בליגה בשוויץ. טבטרקו קאלה יפגוש את חבריו לשעבר, שמעון גרשון ייעדר

בית"ר ירושלים תערוך היום (שני) בשעה 19:00 את משחק האימון האחרון שלה במסגרת מחנה האימונים בשוויץ, הפעם מול הקבוצה המקומית נוישאטל זמאקס. הקבוצה השוויצרית פתחה אתמול (ראשון) את העונה כשהפסידה לציריך 2:1 במחזור הראשון. עקב העובדה שרק אתמול סיימו שחקניה 90 דקות, תעלה היריבה של בית"ר בהרכב השני שלה. אגב, בשורות הקבוצה משחקים מגן נבחרת סעודיה חוסיין סולימאני, ובלם בני יהודה בעונה שעברה, סלבר הודזיץ'.

הקשר הבית"רי לקבוצה השוויצרית הוא השוער טברקטו קאלה הקרואטי, שלפני שנחת במכבי ת"א, העביר חצי עונה בקבוצה, תקופה אותה הוא מעדיף לשכוח. "זאת הייתה חצי השנה הגרועה ביותר בקריירה שלי", סיפר קאלה. "איך שקיבלתי את ההצעה ממכבי ת"א לא חשבתי פעמיים ועזבתי".

קאלה הוסיף: "יהיה מעניין לפגוש אותם, העברתי שם רק חצי שנה, אבל הרבה שחקנים נשארו מאז, וזה מסקרן מאוד לפגוש אותם אחרי הרבה זמן".

מי שייעדר מהסגל של יצחק שום זהו הבלם הבלם שמעון גרשון, שסוחב פציעה מזה למעלה משלושה שבועות. ללא קשר לפציעה, תומר בן יוסף זוכה לעדיפות בהרכב, ויפתח לצידו של אריק בנאדו. יואב זיו וכריסטיאן אלברז ימשיכו לשמש כמגנים.

הקישור של בית"ר ימשיך להיות מורכב מהרביעייה שהריץ שום בשני משחקי האימון הקודמים, בואטנג יפתח כקשר אחורי, ברוכיאן באגף ימין, זנדברג באגף שמאל וטל במרכז. הארגנטינאי דאריו פרננדס, שלא התאמן בסופ"ש בגלל פציעה ואף נעדר מול הסרבים, חזר להתאמן אתמול וישמש גיבוי על הספסל.

בחוד יפתח יצחק שום עם הצמד הקבוע של המחנה, טוטו תמוז וסבסטיאן אבראו, שינסה לתקן את הרושם הלא טוב שיצר מול בלגרד ואף ינסה לכבוש שער בכורה לפני החזרה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully