וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת פשרה בין ארבייטמן לחיפה

21.7.2008 / 12:58

ירוויח 133 אלף דולר לפי חוזהו השיקלי הנוכחי. אוסי ראנספורד ייבחן לאחר המחנה. ישראל זגורי סיכם ל-3 שנים. הערב משחק אימון מול ק"ש

מסתמן פתרון למחלוקת בין החלוץ שלומי ארבייטמן למכבי חיפה, שישאיר אותו בקבוצה בתנאים הנוכחיים. החלוץ, שייצא עם הקבוצה למחנה אימונים, דרש כזכור לשדרג את חוזהו (כ-120 אלף דולר) בעשרה אחוזים לפחות. כעת מתברר שארבייטמן חתום על חוזה שקלי והוא אמור להרוויח, לפי שער הדולר הנוכחי, כ-133 אלף דולר. בחיפה כבר הבהירו לשחקן שמדובר בחוזה משודרג, אם כי מבחינה דולרית בלבד, לחוזה הקודם שלו.

בעקבות הדברים, ייתכן שהסוגיה לא תעלה לאחר מחנה האימונים על הפרק וארבייטמן ישחק בחיפה לפי חוזהו הנוכחי. מקורב לעסקה אישר הבוקר: "החוזה שודרג מבחינה דולרית כך שהשחקן וחיפה יכולים להיות מרוצים. יכול מאוד להיות שזה יהיה הפתרון".

החלוץ הניגרי אוסיי ראנספורד ייבחן במכבי חיפה לאחר שזו תשוב ממחנה האימונים באוסטריה. ראנספורד בן ה-17.5 נחשב לכשרון מבטיח בארצו. הנהלת הקבוצה עשתה מאמצים על מנת להביאו ארצה.

החלוץ אושרי גיטא ייצא מחר למחנה האימונים של מכבי חיפה, אבל הוא עשוי לעזוב לאחריו. בהמשך לידיעה לפיה תומר חמד וגיטא עשויים לעזוב את חיפה, גוברים הסיכויים ששני החלוצים יעזבו את הקבוצה בעקבות הצטרפותו של שלומי ארבייטמן. כזכור, אתמול סיכם חמד בבני יהודה. בגיטא מעוניינות קריית שמונה ובני סכנין, והוא יחליט על עתידו לאחר המחנה. מאמן קריית שמונה, מישל דיין, הבהיר לשחקן כי הוא מעוניין בו.

בעיות ביורוקרטיות מונעות את יציאתו של הקשר האחורי מקמרון, איונג אנו, למחנה. בחיפה עושים מאמצים בשעות האחרונות להשיג לו אישור, אבל הסיכויים שיושג נמוכים.

הקשר הצעיר ישראל זגורי, שמיוצג על ידי אבי נימני, צפוי סיכם לשלוש שנים בקבוצה, לאחר שיחה עם פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוחטוביץ'.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, ז'וזה פרננדו ויאנה דה סנטנה (21), ששיחק באמריקה ריו דה ז'ניירו, ינחת במחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה, וייבחן במהלך עשרת ימי המחנה. החלוץ יצטרף לחלוץ נבחרת דרום אפריקה וקבוצת סופרספורט, קלטגו משאגו, ששמו הוזכר בתקשורת בדרום אפריקה כמי שמועמד להצטרף. במועדון אישרו אתמול את הגעתו.

טים סוקאזי, עורך דינו של משאגו, סיפר לתקשורת בדרום אפריקה כי תנאיו הכספיים של החלוץ סוכמו, וכי אם חיפה תתרשם, הוא יטוס לישראל לסגור את העיסקה. לטענת סוקאזי, הקבוצה השבדית דיורגארדן, בשורותיה נבחן השחקן, עדיין מעוניינת בשורותיו: "הם מנסים לארגן את הכסף לרכישתו, אני לא יודע כמה זמן זה ייקח".

סוקאזי הוסיף: "היכולת של משאגו בשבדיה יצרה את ההתעניינות בישראל. כבר הגענו לסיכום כספי וכעת השחקן יצטרף למחנה האימון באוסטריה. זה משאיר אותנו עם שתי אופציות, אם הוא יצליח במחנה האימונים, אטוס לסגור את העיסקה עם חיפה".

הערב (18:30) תערוך הקבוצה משחק אימון מול עירוני קריית שמונה. הקשר האוקראיני סרגיי ריבולקה ימשיך להיבחן. לאחר המשחק יוחלט האם להחתימו ולהשאילו לקבוצה אחרת, או לשחררו. ריבולקה לא ייצא עם חיפה למחנה. בשלושת משחקי האימון עד כה שמרה הקבוצה על שער נקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully