וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ניצחה את הפועל רעננה 1:3

21.7.2008 / 23:48

הצוות המקצועי יסביר לחלוץ היהודי שהשחקנים הצעירים בקבוצה יקבלו עדיפות בדקות משחק. קוני ג'קאריטה כשיר למשחק מול רעננה

הפועל פתח תקוה גברה הערב (שני) על הפועל רעננה במשחק אימון בבולגריה 1:3. דווקא רעננה עלתה ליתרון משער של ליאור לימבר, אבל סמוך למחצית השווה פטי ניבמה, עם שערו השלישי בשני משחקים. מגן קבוצת הנערים גיא ליפקה שעלה לבוגרים כבש בדקה ה-75 את השני של פ"ת, ובדקה ה-82 יוסי רוזן קבע מהנקודה הלבנה את תוצאת המשחק. בפ"ת אמרו לאחר המשחק כי מדובר בעוד משחק הכנה לקראת הליגה וגביע הטוטו, ועד כה יש שביעות רצון. כזכור, במשחק האחרון ניצחה פ"ת את פטריץ' הבולגרית בתוצאה 0:2 עם צמד של נימבה.

מוקדם יותר הבוקר, קשר הקבוצה, קוני ג'קאריטה, שהגיע באיחור למחנה האימונים של הקבוצה בבולגריה, ישחק הערב (18:00) מול הפועל רעננה. הקשר מחוף השנהב עדיין סובל מתפרים בראשו, אבל בקבוצה בדקו את מצבו הרפואי והחליטו שהוא כשיר. המאמן אלי מחפוד והמנהל המקצועי זאב זלצר יתרגלו היום בעיקר את משחק ההגנה של הקבוצה, ולכן שחקני ההרכב הראשון בעמדות האחוריות, יפתחו בהרכב. מלבד החלוץ אלנתן סלמי, כולם כשירים למשחק.

שחקנים בקבוצה פרגנו אתמול לשוער שביט אלימלך שנבחר להיות הקפטן של הקבוצה. "אחרי שהנהיג קבוצה כמו הפועל תל אביב, אין ראוי ממנו", הסבירו. האוהדים לא מתכוונים לערער על ההחלטה, למרות שדרשו למנות כקפטן את הקשר אייל שן.

הקשר יוסי רוזן ישחק כנראה בעונה הבאה בקבוצה. רוזן מחזיק בחוזה לעונה אחת ומעוניין לממש אותו. כעת הכל תלוי בהחלטה של הצוות המקצועי, שתתקבל ביום חמישי, עם חזרת הקבוצה ארצה. החלוץ יעקב ארליך מותיר רושם טוב, אבל בצוות המקצועי יבהירו לו שלא בטוח שיוכל לזכות לדקות משחק רבות, נוכח העובדה שהמועדון מעדיף לקדם את שחקנים צעירים תוצרת מחלקת הנוער.

אתמול שוחח מאמן נבחרת בולגריה בכדורסל, פיני גרשון עם הצוות המקצועי בחדר האוכל של המלון ואיחל לו הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully