וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בנתניה: "מתיאוס מתכנן מהפכה"

אריק רחמיאן

20.7.2008 / 19:51

המאמן עשוי להחתים בלם זר וחלוץ ולשחרר את אוקוצ'ה וקיויו. בקבוצה מבינים שטגה גמר את העונה. מתיאוס: "אני מצפה מהשחקנים ליותר"

היכולת החלשה שהפגינה מכבי נתניה במשחקי האימון שקיימה מאז החלה בהכנות לעונה הבאה לא נעלמו, כמובן, מעיניו של לותר מתיאוס. המאמן הגרמני מתחיל להבין שהגעתו באיחור לישראל פגעה קשות בהחתמת שחקני חיזוק במהלך הפגרה. אחרי שהפעיל מכבש לחצים עצום על ראשי המועדון וקיבל את ברוך דגו וזאב חיימוביץ' מתכנן מתיאוס לחזק את הקבוצה בבלם נוסף וחלוץ ברמה גבוהה, כשכוונתו של מתיאוס היא לשחרר את אוקוצ'ה ופרנסיס קיויו.

הבלם ביואן פרנסמן, שהגיע אתמול לפנות בוקר למחנה האימונים באוסטריה, הותיר רושם טוב, וההנחה היא שבמידה וירשים יוחתם למרות צירופו של חיימוביץ'. "אני מבין שמתיאוס מתכנן מהפכה", אמר גורם בקבוצה הבקיא בפרטים, "בשיטת המשחק של נתניה. כמו שזה נראה, במידה ופרנסמן ירשים ויהיה טוב הוא יוחתם. כמו כן אם מתיאוס ימצא חלוץ שעולה ברמתו על אוקוצ'ה וקיויו הוא ישחרר את שניהם כדי לפנות מקום לשני זרים". הדברים אמורים להיסגר בקרוב מאוד שכן הלקח הראשון שנלמד בנתניה בעקבות הופעתה ההיסטורית של הקבוצה בעונה שעברה בגביע אופ"א זה להגיע למשחק הראשון עם חמישה זרים חתומים. המועד האחרון לרישום הוא הראשון לאוגוסט.

היום נודע לראשונה שמכבי נתניה תקיים את משחקי הבית שלה בקמפיין האירופי באצטדיון בלומפילד. עלות השכרת המתקן לנתניה עומד על 57 אלף ¤ למשחק. המשחק הראשון יערך ב-14 או ב-28 לאוגוסט, תלוי בהגרלה, ובנתניה מקווים כי השיפוצים באצטדיון יסתיימו. גם אם לא הרי שבקבוצה מקווים כי האצטדיון יהיה ערוך לקבל בין 7,000-10,000 צופים. אגב בנתניה מתכוונים לבקש מהנהלת האצטדיון להוזיל את העלות.

מתיאוס: "חייבים לעבוד קשה"

אוהדי מכבי נתניה ישתתפו בקרוב בסרטון פרסומת שיופץ על ידי משרד הפרסום שמלווה את המועדון. בסרטון מתואר כיצד מקבלים האוהדים את פניו של מתיאוס בנתניה כשהמטרה היא גיוס כספים והגברת מכירת כרטיסי המנוי למשחקי העונה הבאה. השוער לירן שטראובר, שחזר לככב לאחרונה בפרסומת של חברת ביטוח, התלונן על כאבים אתמול (שבת) בכף ידו ולא התאמן. היום חזר שטראובר וערך אימון מלא. בתום האימון זכו השחקנים לחופשה של יממה. מתאוס סיכם את השבוע הראשון של המחנה: "למרות שהשחקנים עובדים קשה, ואני מבין שהם עייפים אנחנו חייבים להמשיך ולעבוד קשה יותר. אני מצפה מהשחקנים לתת יותר ממה שהם נתנו בשבוע שחלף".

בימים האחרונים מבינים בנתניה שהעונה של אמייה טגה גמורה. כזכור הקשר נפצע בסוף העונה שעברה וקרע את רצועות הברך. ההערכות מדברות על כך שתהליך השיקום עשוי להימשך סמוך עד לתום העונה, מה שאומר שהוא לא יעמוד לרשותו של מתיאוס. "נעשה הכל על מנת שטגה יקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר כדי שישוב למגרשים בריא לחלוטין", אמר בכיר במועדון.

המשא ומתן עם נציגיו של הקשר אלמוג כהן, שעלו על שירטון והופסקו, צפויים להתחדש מיד עם חזרתו של דניאל יאמר מחופשה בחו"ל. מחלוקת שהתגלעה בין הצדדים בנוגע לשכרו בעת שרותו בצה"ל מנעה חתימתו. "אין לי ספק שבסופו של דבר", אמר סוכנו של השחקן, דדה חדד. "נגיע להסכמות. גם כהן וגם בני משפחתו מאוד מרוצים מהיחס שהמועדון מעניק להם ואין סיבה שהוא לא ימשיך עוד הרבה שנים בנתניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully