וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: רוברטו סאנצ'ז חתם לארבע שנים

20.7.2008 / 12:25

הקבוצה של שירזי חיזקה עצמה בחלוץ זר. דובב גבאי שוחרר. השחקנים מוטרדים: ההנהלה הודיעה להם להתייצב בחמש בבוקר בשדה התעופה

מכבי פתח תקוה הודיעה הבוקר (ראשון) לחלוץ דובב גבאי כי לאור רצונו לעזוב את הקבוצה, הוא משוחרר ולא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים שייפתח מחר בהולנד. גבאי, שהחליט לעזוב בתום העונה שעברה יחד עם חלוץ אחר, אוהד קדוסי, התבקש למצוא קבוצה אחרת שתקלוט אותו. "אכן קיבלתי את ההודעה מההנהלה, כעת אני פנוי להצעות אחרות", אישר הבוקר השחקן את הידיעה. עדיין לא סוכם על גובה דמי ההשאלה. טרם נעשתה פניה לפתח תקוה בנוגע לחלוץ. שחקן נוסף ששוחרר הוא הבלם הצעיר עודד גביש, שעבר למכבי הרצליה.

בנושא אחר: שחקנים בקובצה מוטרדים כיוון שההנהלה הודיעה לשחקנים באימון להתייצב בשעה חמש בבוקר בנתב"ג, על מנת להספיק לטיסה. חלק מהשחקנים החליטו לא לישון הלילה מחשש שלא יתעוררו בזמן. אגב, על השחקנים הוטלו הגבלות על יציאות ובילויים במהלך המחנה.

הקשר אסי משיח והחלוץ רוברטו סאנצ'ז לא התאמנו היום בטענה שהם לא חשים בטוב. האחרון חתם לארבע שנים בקבוצה והוא יצורף למחנה האימונים של הקבוצה. החלוץ פאבלו בסטיאניני ממשיך לעבוד קשה ויידרש להוריד שלושה קילוגרם ממשקלו עד פתיחת הליגה. בינתיים החלוץ רחוק מלהרשים באימונים. בקבוצה מקווים שהוא יתאקלם במחנה.

עדכון ראשון 12:25 20/7
פרסום אחרון 20:55 20/7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully