וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרכז סדר היום

20.7.2008 / 10:50

הקאבס שוב הפסידו, 4:1 ליוסטון, הקרדינלס והברוורס צימקו את הפער. גם ב-AL מרכז שמח. האיינג'לס כבר מתחילים להריח פלייאוף

יוסטון - שיקגו קאבס 1:4

העסק מתחיל להיות חם מהרגיל ב-NL מרכז. קרלוס זמבראנו עשה את מה שהוא עושה כמעט בכל עונה, לחבוט להומר במינט מייד פארק, אבל נכנע להופעה כוחנית של וואנדי רודריגז, שעם 6.2 אינינגים ושבעה טיגונים השבית את הקאביז מלבדו. ביג זי רשם הפסד לאחר 6.1 אינינגים וארבע ריצות חובה, חוזה ולוורדה עם שמירה מספר 25 העונה.


סט. לואיס - סן דייגו 5:6

ובסט. לואיס מסרבים להרפות. למרות פיגור מוקדם של 5:0 יצאו הקרדינלס מהברוך, כשעם ארבע ריצות באינינג החמישי ועוד שתיים בשישי הפכו ליתרון ולניצחון שצימק את הפער בבית לשני משחקים בלבד מהקאבס. אלברט פוחולס רשם שלוש חבטות וארבעה ריביז, שלושה מהם בדאבל מנקה בסיסים באינינג החמישי. טוד וולמאייר עם הניצחון, ריאן פרנקלין עם השמירה ורנדי וולף עם ההפסד. הומר לאדגר גונזאלס מהפאדרס.


סן פרנסיסקו - מילווקי 8:5

זה לא היה משחק מרשים של בן שיטס, אבל לאחר שסן פרנסיסקו שמה עליו ארבע ריצות באינינג הרביעי, התעשתו הברוורס בשישי, הגיבו בארבע משלהם ועלו ליתרון 4:5 בדרך לניצחון. פרינס פילדר חבט להומר, קרלוס וילנואבה עם הניצחון וסלומון טורס עם השמירה. הפסד לאוסיריס מאטוס. הברוורס רחוקים שלושה משחקים בלבד משיקגו.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3

המטוטלת בבית המערב נמשכת, כשהדי-באקס חזרו לבלעדיות בפסגה, עם משחק אחד מעל הדודג'רס. שבעה ושבעה של דני הארן הביאו את אריזונה אל פי הבאר, אבל ביתרון 0:3 באינינג התשיעי כמעט איבד ברנדון ליון את היתרון כשהרשה שתי ריצות, אחת מהן מהומר של ג'ף קנט. הוא שמר לבסוף וצ'אד בילינגסלי נחל את ההפסד. הומר לקונור ג'קסון באריזונה.


סינסינטי - ניו יורק מטס 2:7

אחרי עשרה ניצחונות המטס הפסידו שניים ברציפות, כשהניצחון של פלורידה על הפיליז מסבך את בית המזרח. ג'וש פוג הגיש שישה אינינגים יעילים בסינסינטי, למרות שכללו הומר של דייויד רייט. שישה ושישה לאוליבר פרז שנתן רק שלוש ריצות, אבל עדיין הספיק לרשום הפסד.


פלורידה - פילדלפיה 5:9

קווין גרג הכניס את עצמו לברוך עם בסיסים מלאים באינינג התשיעי, אבל לאחר שהקלוזר של פלורידה יצא ממנו, התברר שהמארלינס רחוקים רק 1.5 משחקים מפילדלפיה ואחד בלבד מהמטס. דני אוגלה חזר לחבוט להומרים עם ה-24 שלו העונה, ג'רמי הרמידה וג'ון בייקר עם הומרים משלהם וסקוט אולסן עם הניצחון. בפילדלפיה חבט פאט ברל לשני הומרים כשקייל קנדריק נחל את ההפסד.


במשחקים נוספים: וושינגטון ניצחה את אטלנטה 2:8 וקולורדו גברה על פיטסבורג 1:7.

שמורת האייבאר

לוס אנג'לס איינג'לס - בוסטון 2:4

הכל הלך בכיוונם של הרד סוקס, שנהנו משישה אינינגים טובים של ג'וש בקט, מהומר של קווין יוקיליס ומיתרון 0:2. אבל בתחילת השביעי נתן בקט הומר לולאדימיר גררו, לאחר מכן מילא את הבסיסים ואז עלה אריק אייבאר, שעם טריפל מנקה בסיסים היקנה יתרון 2:4 למלאכים. פרנסיסקו "כל יום" רודריגז שמר בהצלחה בפעם ה-39 העונה והעניק את ה-W לחוזה ארדונדו. בעקבות ההפסד של אוקלנד המלאכים כבר עם פער של שמונה משחקים מאוקלנד, וכבר לקראת סוף יולי אוקטובר נראה מבחינתם קרוב. הפסד לבקט למרות שמונה ושישה.


טמפה ביי - טורונטו 4:6

מאט גארזה היה חשמל עם 7.2 אינינגים ושש קטילות, וחיכה בסבלנות עד שיגיע האינינג השישי כדי לפצח את רוי האלאדיי והבלו ג'ייז. האלאדיי נתן גראנד סלאם ראשון בקריירה לאבאן לונגוריה, הרייז עלו ל-0:5 באינינג והמשיכו ל-0:6 בתשיעי. הג'ייז שמו ארבע ריצות על הלוח במעלה האינינג, אבל אז סגר דן ווילר את הדלת עם שמירה, וטמפה ביי התרחקה 1.5 משחקים מבוסטון בראש המזרח.


ניו יורק יאנקיז - אוקלנד 3:4

לא בטוח שחוזה מולינה רצה לספוג פיצוץ לגוף, אבל אם זה מה שמעניק את הניצחון - למה לא. מולינה נפגע מכדור על ידי לני דינארדו מהאייז באינינג ה-12 על בסיסים מלאים, והיאנקיז שמרו על פער של שישה משחקים מטמפה ביי וצימקו ל-4.5 מבוסטון. זה קרה לאחר שחבטה של ווילסון בטמיט בתחתית האינינג התשיעי על יוסטון סטריט השוותה את התוצאה, לאחר שבמעלה האינינג הרשה מריאנו ריברה ריצה שהעלתה את האייז ל-2:3. דייויד רוברטסון עם הניצחון.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 9:1

יכול מאוד להיות שאחרי סוף השבוע הוייט סוקס כבר לא יובילו את בית המרכז. הופעה טובה של גיל מש עם 6.1 ושישה השביתה את מחבטי שיקגו, ואחרי הניצחון של מינסוטה הטווינס מרוחקים חצי משחק בלבד מהמקום הראשון. בילי באטלר וג'ון באק חבטו להומרים, גאווין פלויד רשם את ההפסד.


מינסוטה - טקסס 2:14

שמחים ומאושרים, הטווינס נוגסים ביתרון של הגרביים. ליבאן הרננדז זכה בניצחון עשירי העונה לאחר שבעה אינינגים מוצלחים, ג'ו מאוור, ג'סטין מורנו, דלמון יאנג ובריאן בושה השתתפו בחגיגת ההומרים, כשמורנו מכניס חמישה רצים הביתה ומאוור שלושה. כריס דייויס עם הומר לטקסס, מאט הריסון עם ההפסד.


בולטימור - דטרויט 10:11

המשחק הזה מסכם את הטלטלה שעוברת דטרויט הלא יציבה העונה. הטייגרס עלו כבר באינינג הראשון ליתרון 0:6, אבל ספגו שש ריצות באינינג השלישי. בפיגור 9:7 עלתה דטרויט ל-9:10 עם שלוש ריצות בשישי, כשג'ואל זומאיה שובר שמירה בתשיעי ובעשירי חובט לוק סקוט להומר מנצח על פרדי דולסי. מיגל קבררה וג'ף לאריש עם הומרים לטייגרס, מלווין מורה ורמון הרננדז ירו רחוק באוריולס. ולידיעה עצובה: קריירת ההגשה הקצרה של המגיש של בולטימור אדם לואן הסתיימה, לאחר שעבר ניתוח במרפק. לואן, בדומה לריק אנקייל, מתכנן לשוב לליגה כאאוטפילדר.


במשחק נוסף: קליבלנד ניצחה את סיאטל 6:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully