וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו ייבחן במכבי חיפה

20.7.2008 / 18:29

הירוקים יעמדו על יכולותיו של החלוץ הברזילאי ששיחק באמריקה. גם קלטגו משאגו מועמד להיבחן. חמד ייצא למחנה האימון של בני יהודה

ז'וזה פרננדו ויאנה דה סנטנה, חלוץ ברזילאי בן 21 המכונה פרננדו וששיחק באמריקה ריו דה ז'ניירו, ינחת במחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה וייבחן במהלך עשרת ימי המחנה. החלוץ אישר את הגעתו והוא יצטרף לחלוץ נבחרת דרום אפריקה וקבוצת סופרספורט, קלטגו משאגו, שעשוי להצטרף לאימוני מכבי חיפה וגם להיבחן. במועדון טוענים כי הדיווח, לפיו הוחלט שמשאגו יצטרף לקבוצה שגוי, ואם הוא יגיע זה יהיה למטרת מבחנים בלבד. עוד מדווח ה"טיימס" כי השחקן החזיק עד לאחרונה הצעות מקבוצות שבדיות אבל הוא לא הצטרף אליהן בגלל "עודף זרים" בסגל.

ביום שני תשחק הקבוצה, במסגרת משחק אימון, מול עירוני קריית שמונה ולמחרת תצא למחנה אימונים באוסטריה. עד כה השיגה הקבוצה נצחונות במשחקי אימון על בני יהודה (0:2) הפועל עכו (0:3) ומכבי אח"י נצרת (0:3). לירוקים, שיוצאים למחנה ביום שלישי, מצפים שלושה משחקי ידידות, ביום חמישי הקרוב מול קבוצת ראד בלגראד, בשבת מול לבסקי סופיה, וביום רביעי הבא מול בשיקטאש.

אושרי גיטא ייצא למחנה האימונים. תומר חמד, חלוצה של הקבוצה, קיבל הצעה מבני יהודה והוא יצורף למחנה האימונים של הזהובים. כנראה שהוא יושאל לקבוצה מהשכונה בעונה הבאה. בלי קשר לשניים, החלוץ מוחמד גדיר צפוי גם הוא לצאת למחנה, והתחרות על מקום בהרכב היא גדולה. הקשר האחורי מקמרון, איונג אנו, ממשיך להיבחן בקבוצה. בחיפה עושים מאמצים להוציא לשחקן ויזה על מנת שייצא למחנה באוסטריה, וההחלטה הסופית בעניין תתקבל ביום שני. אייל גולסה הצעיר ממשיך להרשים את אלישע לוי באימונים והוא ייצא למחנה.

היום אמורה להתקיים שיחה בין נציגיו של החלוץ עדן בן בסט למנכ"ל איתמר צ'יזיק, בנוגע לכרטיסו. בן בסט מחכה שחיפה תאשר את הצעתו, לרכוש את הכרטיס ב-200 אלף דולר. חיפה מצידה, מוכנה לשחרר את בן בסט תמורת 400 אלף דולר. ההערכה היא שהצדדים יגיעו לפשרה ובן בסט יעבור להפועל תל אביב. בן בסט, כזכור, איים לפנות לבוררות אם הצדדים לא יגיעו לעמק השווה.

פרסום ראשון 10:10 20/7
פרסום אחרון 18:29 20/7

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully