וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטינה הפך את אוואט לסקאוט

יצחק סולומון

20.7.2008 / 7:47

מאמן לה קורוניה סיפר כי השוער עזר לו להכיר את בני סכנין, אך זה מכחיש: "לא מכיר את השחקנים שלהם, אז איך אפשר להגיד עלי שהעברתי פרטים?"

שוערה המושבת של דפורטיבו לה קורוניה הספרדית, דודו אוואט, שלא הגיע עם קבוצתו לארץ, למשחק מול בני סכנין במסגרת האינטרטוטו, הופתע במהלך סוף השבוע לקבל טלפונים מחבריו בארץ, שסיפרו לו כי מאמן הקבוצה, מיגל אנחל לוטינה, אמר במסיבת עתונאים בישראל, כי אחד המקורות שלו להכרת סכנין היה דודו אוואט.

השוער הישראלי כעס, ואמר למקורביו: "בחיים לא ראיתי את בני סכנין משחקת, אני לא מכיר את השחקנים שלהם, אז איך אפשר להגיד עלי שהעברתי עליהם פרטים? הסיפור הזה לא מובן לי".

על פי מקורביו של אוואט: "הנשיא אוהב אותו ומחזיק ממנו. הוא לא רוצה לשחרר אותו. הוא אמר לו שיתאזר בסבלנות, כי הוא לא בטוח שהמאמן יהיה בקבוצה במחזור החמישי. לדודו יש סבלנות. הוא לא ממהר לשום מקום. יש לו חוזה לעוד שנתיים והוא מתכוון לכבד אותו".

אוואט הוכיח כי גם מספרד יש לו מהלכים בלה קורוניה, כאשר דאג להזמנות ליציע הכבוד למשחק מול סכנין לידידיו הקרובים בארץ, ביניהם ראש העיר עפולה, אבי אלקבץ. אשתו של השוער, חגית, ששהתה בחופשת מולדת בארץ, תחזור היום (ראשון) לספרד בטיסה המיוחדת של לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully