וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאיר סספדס נחת בקרית שמונה

יצחק סולומון

20.7.2008 / 15:11

בקבוצה הצפונית נשמו לרווחה לאחר שקשר נבחרת פרו הגיע סוף סוף לישראל, ועבר בדיקות רפואיות. היו"ר שרצקי הודיע שירו בלו ימשיך

קשר נבחרת פרו, חאיר סספדס, נחת הבוקר (ראשון) בישראל והצטרף לעירוני קרית שמונה. השחקן עבר בדיקות רפואיות, והוריד הרבה לחץ מאנשי הקבוצה, לאחר שדחה מספר פעמים את הגעתו לארץ. סספדס יעמוד לרשותו של המאמן מישל דיין כבר מחר במשחק אימון מול מכבי חיפה. בקבוצה עדיין לא יצרו קשר עם גואל צ'ירסוואה, שמעמדו לא ברור, וככל הנראה הצדדים יפרדו.

"יש לנו חובה מוסרית כלפי ירו בלו. הוא הרי נפצע אצלנו", אמר יושב ראש עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, שאישר כי מלך השערים בעונה שעברה ימשיך עונה נוספת במועדון. שירצקי: "היינו מוכנים לחכות לו לינואר שיהיה כשיר, אבל הוא החלים מוקדם מהצפוי. הוא כבר התחיל לרוץ, ואני מאמין שעד הליגה הוא יהיה כשיר".

"אני מאוד שמח על הדברים שאיזי אומר", אומר ירו בלו בתגובה, "איזי מוכיח שכדורגל זה לא רק ביזנס ויש בו קצת רגש. אני מודה לקריית שמונה שלא הפקירו אותי במהלך הפציעה, ואני מקווה להחזיר להם על המגרש".

שירצקי התייחס לתקציב הקבוצה ואמר כי הנושא עדיין לא סגור, משום שהקבוצה לא השלימה את מכסת הזרים שלה. "בכל מקרה, אם נרצה שחקן זה או אחר, כסף לא יהיה הבעיה", אמר שירצקי.

המאמן מישל דיין כעס על שחקניו שספגו כרטיסים צהובים במשחק מול המונטנגרים ביום חמישי שעבר. "אני מבין את האדום של לביא, זה חלק מהמשחק, אבל אני לא מקבל ששחקנים מקבלים כרטיסים צהובים על דיבורים עם השופט. אנשים שוכחים שזה אירופה, והשופטים שולפים כרטיס על כל דבר קטן".

את מקומו של יניב לביא במשחק הגומלין נגד מוגרן אמור למלא הבלם יוסי ביטון. הקשר המורחק עבאס סוואן צפוי לחזור להרכב. מכיוון שהקפטן יניב לביא יהיה מורחק, והקפטן הנוסף בני בן זקן לא מתוכנן לפתוח בהרכב, צפוי גיא צרפתי לקבל את סרט הקפטן.

הקשר הג'מייקני, ריצ'רד לנגלי, ייבחן מחר (שני) מול מכבי חיפה בקריית אליעזר. לנגלי, כדורגלן נבחרת ג'מייקה, שאת רוב הקריירה שלו עשה בליגה השנייה באנגליה, אמר: "מתאים לי לשחק כאן. ראיתי את הקבוצה, יש כאן אנשים נחמדים שקיבלו אותי יפה, אני מקווה להרשים את המאמן".

עדכון ראשון: 20/7/08 7:40
עדכון אחרון: 20/7/08 15:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully