וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת ניצחה את פטריץ' הבולגרית

19.7.2008 / 22:28

המלאבסים ניצחו 0:2 את הקבוצה מהליגה הבולגרית הראשונה לאחר צמד של פטי נימבה. יעקב ארליך ממשיך להרשים. הגנאים ינחתו בתחילת השבוע

הפועל פתח תקווה, אשר שוהה במחנה אימון בבולגריה, קיימה הערב (שבת) משחק אימון מול קבוצת פטריץ', מתחתית הליגה הבולגרית הראשונה. הכחולים ניצחו 0:2 מצמד שערים של פטי נימבה (32, 45). את השער הראשון של נימבה בישל ג'וניור ויזה, הרכש החדש של המלאבסים. את השער השני במשחק בישל שוקי נגר מכדור קרן. לקראת סיום המחצית הראשונה הורחק הבלם מארק גורמן שסיכם את תנאיו בקבוצה. יחד עם גורמן הורחק גם שחקן יריב.

החלוצים אלנתן סלמי ושמעון אבוחצירה וכן הקשר מחוף השנהב, קוני ג'אקריטה, נעדרו מהמשחק בעקבות פציעה. החלוץ יעקב ארליך שנבחן בקבוצה ממשיך להרשים והמאמן אלי מחפוד אמר בעניינו: "הוא מציג יכולת טובה באימונים והעובדה שמדובר בשחקן שלא נחשב כזר, יכולה להקל על ההחלטה להחתימו". על הבלם בוריס רוטנברג, שאמור להגיע גם הוא למבחנים, אמר המאמן: "גם הוא לא נחשב כזר ואם יגיע נבחן אותו ונחליט גם לגביו".

בתחילת השבוע יחזרו המנכ"ל אפי צפריר והמנהל המקצועי של המועדון, זאב זלצר, לישראל על מנת לטפל בעניינים השוטפים לקראת העונה הבאה. מחפוד והשחקנים יחזרו ממחנה האימון ביום חמישי. במשחק עצמו תופקד החלוץ חן עזריאל כשחקן כנף, על מנת לאפשר את שיתופו לצד פטי נימבה וחלוץ נוסף עתידי. הבלם הגנאי, ג'ון בויה, והקשר הגנאי, עמנואל אוסייבניאני, אמורים להגיע בתחילת השבוע לישראל וייבחנו בקבוצה לאחר שזו תשוב ממחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully