וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נקווה שנשתמש במשחק כמנוף לליגה"

יצחק סולומון

20.7.2008 / 7:10

מאמן סכנין, פרדי דוד, שנוצח 2:1 ע"י לה קורוניה, הדגיש: "חסרים לי שחקנים התקפיים". מאמן לה קורוניה: "סכנין יכולה לשחק בספרד"

עומר רפאל

צילום ועריכה: דרור פיקלני

דוד: "הפעולות האישיות הכריעו את המשחק"

בבני סכנין הלכו הביתה אתמול (שבת) מקרית אליעזר עם רגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה הציגה כדורגל טוב בדקות לא מעטות מול דפורטיבו לה קורוניה, אך מצד שני היא ספגה שני שערים מהירים, שהשאירו אותה עם הפסד 2:1.

למרות שבוודאי אף אחד לא ממש חשב ברצינות על האפשרות שסכנין תעבור את לה קורוניה היא לא הייתה ממש רחוקה מזה במהלך המחצית הראשונה. סכנין הייתה מסוכנת, אך בפתיחת המחצית השנייה היא נכנעה לשערים של אנחל לאפיטה (54) וריקי (57) שהעלו את האורחים ל-0:2. אלברטו לופו (58) צימק עם שער עצמי ועל הנייר בהחלט יש לסכנין סיכוי להתקדם לסיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א.

"הספרדים לחצו על הדוושה במחצית השנייה ונכנענו קצת למהירות משחק אחרת ויוצאת דופן", אמר מאמן סכנין, פרדי דוד. "שתי פעולות קבוצתיות ואישיות שלהם הביאו לשערים קלים מידי, שאני בטוח שלא נספוג במהלך העונה".

לשאלה אם היה מאוכזב מיכולתו של ברנארד בורטי, שהיה חלש בצורה מחרידה, אמר דוד: "אני לא מדבר על שחקנים ספציפיים". ולמרות זאת, דוד השתדל להסתכל על הדברים החיוביים וסיכם את החוויה: "יש כאן הרבה לימוד וחוויה עבורינו. אני מקווה שנוכל להשתמש במשחק הזה כמנוף וכהכנה לליגה".

דוד, שקיבל קבוצה עם סגל דל בקיץ עם עזיבתם של מספר שחקנים חשובים כמאור בוזגלו ואיליה יבוריאן, מבין שכדי להתמודד בחלק העליון של הטבלה גם העונה הוא חייב חיזוק בחלק הקדמי. "זה לא סוד שחסרים לנו שחקני הכרעה למעלה. אפשר לשחק טוב גם שבוע ולא לכבוש שערים. כל שחקן הכרעה יכול לראות את עצמו כאופציה עבורינו, גם ליאור אסולין".

מאמן לה קורוניה, לוטינה, חלק מחמאות לסכנין ואמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה המשחק היה צמוד ולא הרגשנו בנוח על המגרש. עם פתיחת המחצית השנייה הרגשנו טוב והצלחנו לכבוש. אהבתי את סכנין, הם משחקים כדורגל יפה ובלי שום בעיה הם יכולים להשתלב בליגה הספרדית. עכשיו אני רוצה שנעבור את השלב הבא ויש עוד 90 דקות לשחק".

גנאים: "יכולנו להשיג תוצאה הרבה יותר טובה"

יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, מכחיש את השמועות לפיהן זנח את חלומו להתמודד על ראשות העיר סכנין, בבחירות לרשויות המקומיות בחודש נובמבר הקרוב. "זה לא נכון. אני עדיין שוקל את זה, אבל כרגע אני יותר עסוק בענייני הקבוצה", אומר גנאים, שמספר כי "אנשים פונים אלי ומבקשים ממני להתמודד. חושבים שאני יכול לעזור לעיר להתפתח. אני עדיין שוקל את צעדי. יש לי עוד זמן להחליט".

על המשחק אתמול (שבת) , מול דפורטיבו לה קורוניה, אמר גנאים: "מי שצפה במשחק ראה שלא נפלנו מהם. יכולנו להשיג תוצאה הרבה יותר טובה. לקראת הגומלין נעשה את המקסימום".

סכנין תטוס לספרד ביום רביעי לקראת משחק הגומלין מול לה קורוניה. לסגל יצטרפו טל חן, מזואה אנסומבו, וחאלד חלאיילה שחוזר מהרחקה. לנסיעה יצטרף גם השוער המחלים מאיר כהן, אם כי הוא לא יעמוד לרשות המאמן פרדי דוד, ויחזור לאימונים סדירים רק ב- 1 באוגוסט.

עדכון ראשון: 22:04, 19/07/08
עדכון אחרון: 07:10, 20/07/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully